corolla savininkas 2011-01-11
Nesužavėjo
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kolkas negenda, patikima, minkšta pakaba.

Prastas matomumas, nepatogi vairuotojo darbo vieta,susirūpinimą kelia tas VVT-i variklis.

Bendras automobilio aprašas

2000 m.,16 VVT-i, rida 145000,4 durų hečbekas,auto atrodo lygiai,kaip nuotraukoje viršuje,išorinis grožis-skonio reikalas.Mašina pirkta prieš pusmetį,nuvažiavus apie 7000km.jokių gedimų nepasitaikė,nes pardavėjas garantavo idealią būklę.Už idealią būklę atitinkamai ir sumokėta- 13 000lt.Tai tikrai labai nepatogi mašina ilgesnėm kelionėm,neergonomiškas vidus,nėra vietos nei telefonui,nei akiniams pasidėti,labai prastas matomumas pro langus,o ypač žemesnio ūgio vairuotojui tai kaip tanke jautiesi.Labai žemas automobilis,tai vyresnio amžiaus ar aukštesniems žmonėms įlipimas-išlipimas kelia šiokių tokių nepatogumų.Dar nepatogumų sukelia ventiliatoriai,esantys panelės viduryje,neišeina tinkamai nukreipti,vasarą kondicionierius kažkaip pučia tiesiai į alkūnę,ko pasekoje nepraeinantis sąnario skausmas,o žiemą, juos ir užsukus,vis vien pučia šaltą orą.Dar didžiulis nepatogumas,kad bagažinė atsidaro tik su užvedimo raktu ir niekaip kitaip,nėra jokios rankenėles nei iš vidaus,nei iš lauko pusės.Taigi visumoje tai labai nepatogi mašina,nesuteikianti vairuotojui jokio komforto.Bet pakaba minkšta,puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobeles,bet važiuojant per didesnę duobę ar provėžom,tuoj kliūva išmetimo bakelis.

Variklis

Variklis traukia tikrai smagiai,bet kuro sąnaudų norėjosi iš japono mažesnių, 8-10l. Ir nemaloni staigmena nuvažiavus apie 7000km ir patikrinus tepalo lygį,matuoklė vos vos jį siekė,t.y. suvalgė apie 2litrus tepalo, pasigilinus internete paaiškėjo,jog VVT-i iki 2002m tai tiesiog nevykusi variklio konstrukcija, ir tepalo sąnaudos gali siekti net iki 1l 1000km.,tą patį pasakė ir servise,kad nieko čia nepadarysi, lieka tik nepamiršt tepalo įsipilti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Teko tik tepalą ir filtrus keisti,kurių kaina iki 30lt. Vasarą už mašiną mokėta 13000lt, +dujų įranga 2100lt, tai lyginant su interneto kainomis dabar galima būtų tikėtis parduoti geriausiu atveju už 10-11,bet mašina puikios būklės,ir pirkta bent 5 metams važinėti, belieka tikėtis,kad greitu laiku tepalo dar daugiau ryti nepradės.

Patarimai perkančiajam

Apie toyotą buvau geresnės nuomonės ir daugiau tikėjausi,todėl nuvylė ir nepatarčiau pirkti,yra tikrai geresnių ir patogesnių ir patikimų automobilių, ir kaina pakankamai didelė.Tai jei vistiek norite tokios toyotos,patarčiau pirkti senesnį variantą iki variklio atnaujinimo iki 2000m. ir tada tikrai neskaudės galvos dėl eksploatacijos išlaidų, ir kaina žemesnė.

Rekomenduojami video