Vitas 2016-02-16
celica
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Valdomumas, variklis, sportiškumas

Komforto trūkumas, garso izoliacija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Sportiškas automobilis, sedėsena žema. Grynas vairuotojo automobilis dviejų litrų variklio trauka tikrai gera, apsukos kyla virš 7 tūkstančių. Išvaizda subjektyvus dalykas bet man labai graži. Reikia nepamiršti metų, per tokį laikotarpį greičiausiai bus turėjusi ne vieną savininką, kuris mėgo išbandyti arklius, todėl dauguma celicų tikrai nuvaikytos. Turiu vienus metus, per juos sudėjau dar tiek kiek sumokėjau, tačiau viskas yra normalu, nes mačiau ką perku. Svarbiausia rasti su geru varkliu, kuris nedegina tepalo, nedūmina, traukia. Visa kita gali tekt apsitvarkyti, bet kai mašinai 21 metai tai viskas yra normalu. Nerekomenduoju pirkti tam, kas nenori pasikrapštyti ir užsiimti prie auto. Reiks ir pinigų ir laiko, tačiau vairuodamas tikrai gali jaustis gerai, puikus stabilumas, gera trauka, patogi sėdėsena, priekyje sėdintiems vietos daug, gale telpa iki 175cm ūgio žmonės. Bagažinė nemaža

Variklis

2l 129kw variklis dirba gerai, norint gali būt ekonomiškas, bet paspaudus sanaudos išauga kone dvigubai. Trauka gera, garsas malonus, apsukų ribotuvas aukštai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nemanau, kad kaina kris, dabar jau viskas priklauso nuo būklės, geros celicos kaina nenukris. Bet rasti gerą yra sunku, o išlaikyti geros būklės taip pat reikia investicijų bei noro ir laiko.

Patarimai perkančiajam

Nepirkti superstrut važiuokle, tik 2l varikliu, geriausia tai dar turbininiu :D Paskaičiuoti papildomas investicijas, nes auto senas, o dar geriau nepagailėti pinigų už tvarkingą celicą, tikrai finansine prasme išlošite. Labai sunku rasti tvarkingą.

Rekomenduojami video