Toyota Auris 2.0 L, D4D
- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Patikimumas, dinamika, erdvumas.
Apdailos medziagos
Kam reikia po miesta daug vazineti tai si masina kaip tik jums. Geras manevringumas, apsisukimo spindulys mazas, lengvas parkavimas, puiki garso izoliacija. Masina is pirmo zvilgsnio atrodo maza, bet viduje laisvai gali jaustis ir 2 m zmogus. Nustebino, kad gale irgi daug erdves. Aukstaugiai irgi gali nesibaiminti, gale tikrai nereikes buti susilenkusiam. Gamyklines garso aparatura tikrai kokybiska. Prie minusu vertetu pazymeti salono medziagu kokybe. Matyt koks nors ekologas prikiso nagus ir aptrauke sedynes "ekologiskom" medziagom. Bet cia manau ne tik Toyotai tas taikoma. Dar erzina tai, kad prastikas gan prastos kokybes, detales greit braizosi, bet cia smulkmenos. Vaziuojant per duobes gal kiek per kieta. Volvo, SAAB siuo atzvilgiu galetu nusluostyti nosi Toyotai, bet eksploatacijos atzvilgiu minetos markes zemai lenktu galva Toyotai. Nera taip, kad toyotos negestu. Jos genda bet kur kas maziau nei kitos markes.
Gera dinamika neleis tyciotis senoms tiuninguotoms masinoms. Kely daug kas galvoja kad tokia masina menkas eismo dalyvis. 2.0 D4D 300 nm gali nusluostyti nosi ne vienam "bachuriskam bolidui".
2.0 L D4D mieste vasara nevaziuojant kaip pensininkui 7.1 L, ziema drasiai + 2 L. Uzmiesty 4.6 L 90 km/h, autostradoj 5.7 L 120 km/h, 7.0 L 140 km/h.
Venkit DPF filtro. Verta paieskoti tokio varianto, nes remontas ne pigus, virs 3000 Lt.