Nesigailiu pirkusi
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Maža, lengvai visur pravažiuoja

1,2l dėl to automobilis lėtokas

Bendras automobilio aprašas

Mano automobiis 2018m. gimimo. Mažas ir labai patrauklus. Vairuoju jau virš metų ir bendraujam labai gerai, nors pradžioje kandžiojosi. Žinoma litražas nėra didelis ir mašina greitėja lėtokai. Problemų dėl to neturiu, nebent kiti eismo dalyviai, turėdami žymiai didesnio litražo automobilį nervinasi važiuodami iš paskos. Mašina labai mažai ryja. Važiuojant ekonomiškai išnaudoju apie 5l 100km kaip ir priklauso. Aišku, kadangi kuro talpa tik 32l, tai dažniau važinėjant ar ilgesnes distancijas, dažniau ir prisipilti reikia. Teko ne kartą važiuoti ir prastais miško ar kaimų keliais, labai lengvai pravažiuoja ir net labai smagiai. Sudėtingiau važiuoja laukais (teko statytis automobilį festivalio metu), tačiau ir tam atvejui yra funkcijos automobilyje padedančios geriau pravažiuoti. Pavarų perjunginėjimas galbūt nėra pat maloniausias ir švelniausias, sankaba irgi ne per minkščiausia. Didžiausias pliusas man yra jos dydis. Nors bagažinė yra tikrai mažutė kaip VW Up, bet prireikus daugiau vietos kroviniams, tikrai galima jos rasti, ypač jei mėgstat žaisti tetrį. Tiesa sėdynės galinės lankstosi tik į vieną pusę dėl to atsiranda nemažas barjeras. Priekinė keleivio sėdynė irgi neatsilenkia tiek kiek norėtųsi norint vežti ilgesnį nei 150cm krovinį, bet tai nėra labai didelė bėda. Na o dėl rūdyjimo dar žiūrėsim. Vietose jau yra. Interjeru nesiskundžiu, media nėra labai patraukli vaizdiškai, kokybė garso sakyčiau visai gera, bet ne tai svarbiausia vairuojant. Sakyčiau puikiausias variantas Lietuvoje gyvenančiam žmogui norinčiam mažos ir kuo mažiau taršios mašinytes.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontas nėra pats pigiausias, vis gi nėra dažna mašinytė Lietuvoje, bet čia viskas priklauso nuo rinkos. Po metų maniškė su 20 000 rida kainavo 12 000 vietoje 15 000, tai sakyčiau nėra labai blogai.