Vytautas 2012-02-27
1996 Subaru legacy 2.0 universalas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, patvarus, praktiškas, pakankamai pravažus

Kietoka važiuoklė, ne itin ekonomiškas, neištaigus salonas

Bendras automobilio aprašas

Tikrai neblogas ir kantrus automobilis. Labai intensyviai važinėju juo jau virš metų ir galiu pasakyt, kas esu labai patenkintas. Labai kantrus automobilis. Ypač patiko jo paprastumas. Labai elementariai ir tvarkingai surinktas automobilis, elementariam remontui atlikti neturėtų kilti didelių problemų turint minimalias sąlygas. Važiuoklė gal kiek kietoka, bet to nepavadinčiau trūkumu. Bet pakankamai stabilus automobilis, posūkiuose nelinguoja ir pakankamai gerai valdosi. Labai patogi sėdynių forma (dažnai teko persėsti į panašių metų opeliuką, tai tikrai subatiko sedynės gerokai smagesnės), erdvi bagažinė, todėl labai patogus ir praktiškas daiktas kelionėse. Salono medžiagos nėra pačios aukščiausios klasės ir prabanga nedvelkia, bet vis tiek galiu pasakyti, kad dėvisi puikiai ir iš savo patirties pamačiau, kad tiek sėdynių apmušalai, tiek skydelio plastmasės yra labai atsparūs. Per žiemą pastebėjau, kad teks pavasariop mašiną gelbėti nuo rūdžių: ant galinio sparno arkų pradėjo rastis pūslės ir šiek tiek ruduoti. Minusų didesnių negaliu pasakyti, nes realiai man svarbiausia auto tvirtumas ir patikimumas, todėl puodelio laikiklio nebuvimas ar šiek tiek kietesnė važiuoklė mane mažai jaudina. O kad auto patvarus tai tikrai: per metus teko ir valandų valandas autostradoj su juo sėdėt ir į gamtoj po bruzgynus važinėtis. Tik perspėsiu žmonės susižavėjusius visais varomais ratais: nepervertinkit to, tai nėra kietas "offoraderis". Sniegingą, kaip pastarosios kelios, ar kokiame išraustame, dumbluotame miško keliuke šitam auto nemanau, kad prilygs koks priekiu ar galu varomas auto, bet jei domina rimtos bekelės teks imti tam skirtą automobilį.

Variklis

Tikrai kantrus agregatas. Taip pat paperkantis paprastumu. Didele ekonomija nelabai pasižymi. Važinėju su tiesioginio įpurškimo dujomis, tai realiai be 12litrų mieste neapsieisi. Trasoj šiek tiek atlaidesnis: svyruoja tarp 9-10l dujų. Šiaip variklis reikalauja apsukų. Kiek domėjausi yra kelių tipų pavarų dėžės ir variklių konfigūracijos, bet maniškiui norint riedėti 100km/h reikia apie 3tūkst. apsukų. Nuo panašių apsukų realiai ir galia tik pareina. Taip pat, ką pastebėjau, kad kilometražo gavę boxeriai mėgsta šiek tiek tepalo pasimti, Tarp keitimų (keičiu kas 15tūkst.) dapilu po ~litrą. Iš pradžių išsigandau, bet pažįstami subaru savininkai nuramino, kad čia visai normalus dalykas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kažko išskirti nelabai galėčiau. Per pusantrų metų teko pakeisti dvi granatas(tuo momentu teko pavažinėt prastais keliais ir akmenys greičiausiai prakirto gumą): gavau dėvėtas, tai kainavo po ~80lt su pusašiais , sankabos guolį ~20lt (jei priseis ką nors keisti iš šitos operos žymiai paprasčiau išsikelti variklį negu imti pavarų dėžę. taip žymiai greičiau) ir radiatorių: ~80lt (tuo momentu gavau tik dėvėtą). Taip pat jau jaučiu, kad greitu laiku gali tekti keisti galinius amortizatorius (kam teko intensyviai važinėtis kauno gatvėmis, supras kodėl pasibaigė amortizatoriai). Savaime aišku įskaičiuot galim tepalų keitimus: keičiau berods 4 ar 5 kartus per tą laiką, tai vienas keitimas, perkant pusiau sintetinį pilstomą tepalą 60-70lt su tepalais ir filtrais. Iš esmės jokių kapitalinių remontų daryti nereikėjo ir kol kas nenusimato tokie. Keistos tos dalys, kurios tiesiog dėvisi intensyviai važiuojant (na gal išskyrus radiatorių, bet ir jis nesunkiai keičiasi).

Patarimai perkančiajam

Kaip ir perkant bet kurį auto: variklio darbas, pavarų dėžės garsai, apsižiųrėti nuodugniai visas arkas ir sparnus.

Rekomenduojami video