Ambient 2010-10-06
Subaru Impreza Turbo GT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patvarumas, patikimumas ir galingumas ;)

Rudys

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Subaru Impreza Turbo GT '99 metu 2.0 Turbo, 5 pavaru mech. gr. deze. Pradet turbut reiketu nuo to, kad tai Subaru, o ne Audi, Mercedes ar Lexus. Tai kad tiketis komforto, minksto vaziavimo, geros garso izoliacijos tikrai nereikia. Sias automobili skirtas labiau tiems, kam patinka sportiniai automobiliai, t.y. galingi, gerai valdomi, NEekonomiski ir......... Kas turi tokias masinas, butinai turi antra - komfortui, ekonomijai ir panasiems dalykams. Toliau kalbant apie auto, reikia nepamirst, kad jis sportinis. Todel iskarto rasau, si masina neskirta miestui. Turbut aisku, kad turint ja, reikia butinai vazinet i sport trasas (nesvarbu asvaltas ar zvyras). Tik ten galima isnaudoti jos visas galimybes. Pakaba kieta, stabili todel ir neskirta miesto keliams; vaziuojant, tikrai reikia padirbet su pavaru deze (ne taip lengvai jungiasi pavaros); norint staigiau sustabdyt, reikia gan stipriai paspaust stabdzius; vairas sukasi irgi ne itin lengvai ---> isvada: Sedint uz tokios masinos vairo, reikia padirbet ir susikaupt (sport rezimas). Uztat valdomumas fantastiskas, greitejimas maloniai ispaudziantis i sedine, malonus ausim turbinos putimas ir dar daugelis dalyku, kuriu aprasyt neimanoma - reikia paciam vairuot ir pajusti tai :) Komforto, kaip ir minejau, praktiskai nera. Sedines kaip ir pakaba - tvirtos, uztat sportines ir posukiuose labai gerai laiko :) paprastas peciukas su AC, dvi detuves, momo vairas, dvi oro pagalves ir turbut daugiau nieko... nebent smulkmenos, kaip pvz migtukas, kuris reguliuoja laikrodzio apsvietima, t.y. sviesiau ar tamsiau :D visiskai nereikalinga funkcija mano manymu. Bet ko tiketis? Subaru - patvarumas, o ne komfortas.

Variklis

2 litru turbo variklis, 160 KW. dazniausiai eina 155 KW. Sukasi labai gerai. jau nuo 2000 rpm/min atsiranda pirmi turbinos atgarsiai, pajauciama nuo 2500 rpm/min. Vat butent nuo tada viskas ir prasideda :) Paspausit - suprasit, nes zodziais to neperduot. Problemu su varikliu neturejau neturejau. Pilu Mobil 1 5W50 rally formula ir maitinu tik 98 benzinu. Turbut noretumet suzinot kuro sanaudas. Mieste ramiai vaziuojant telpu i 13 l; uzmiestyj nedaugiau 100 km/h - apie 8 l; Sport rezimas - kiek paspausit, tiek ir valgys ;) Bet 20 l paims laisvai...

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kainos kaip ir visu japonu, nepigios. Uztat kokybiskos. Subaru auto buvo nelabai vertinamos Lietuvoje todel ir kainos ne tokios ir aukstos. Bet situacija labai greitai keiciasi...

Patarimai perkančiajam

Ivertinkit pinigines galimibes ir atkrepkit demesi i rudis

Rekomenduojami video