2020-06-12
Subaru Forester 2006m 2l 116kw mechanika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Neblogas pravažumas, pakenčiamos dujų sąnaudos

Nulinis komfortas, stipri korozija, brangus remontas, stiprus nuvertėjimas, prasta automobilio dinamika

Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Bendras automobilio aprašas

Subaru forester 2l doch 116kw. Automobilis, kurį jo fanai iškėlę aukštai virš kitų markių, yra paprasčiausiai dar prastesnė lada niva. Komforto čia nerasite ir kaip tik besistengsite jį sutaisyti, visados sutaisius vieną vietą suges neužilgo sekanti. Pradėkime nuo kebulo - jis yra labai linkęs rudyti, ypač drėgname klimate. Būsite laimė vaikis jei sugebėsite rasti Subaru automobilį be rudžių šioje Marijos žemėje, optimaliausias variantas pirkti tokį automobilį iš pietų ir pietvakarių europos jei norisi švaraus kėbulo. Pagrindinės ligotos kėbulo vietos - galiniai stakanai, durų apačios, slenksčiai, visos arkos ir praktiškai visas auto dugnas jei jis nėra padengiamas jokia antikorozine danga. Komfortas šiame automobilyje prilygsta skrydžiu ryanair oro linijos lektuvu iš Vilniaus į Londoną su atvirais langais. Važiuojant greičiau nei 100km/h ramiu oru ir greičiau nei 80km/h stipriai vėjuotu oru salone pradeda švilpti vėjai, kaip Vilniaus katedros vargonai per mišias dėl berėmių durų stiklų ir prastos garso izoliacijos, taigi šis automobilis ilgoms kelionėms tikrai nėra tinkamas, nebent turite galinga garso įrangą ir ja važiuodami leidžiate pilnu pajėgumu. Dinamika automobilio yra pakenčiama bekelėje, visur kitur šis automobilis yra apgailėtinas. Automobilio trauka vos vos lenkia 1.9tdi 66kw. Visa galia yra realizuojama tik nuo 5 tūkstančių apsukų smaugiant iki pat redline, bet tuomet šis kūzavas srėbs apie 16-18l benzino ir tikrai savo galia nepaliks jūsų linksmesnio tik gerokai patuštėjusia pinigine. Visuose šiuose ej204 varikliuose yra gamykliška traukos skylė nuo 3k iki 5k apsukų kurią sutaisyti kainuoja apie 300eur. Dalių kainos - naudojant naujas oem arba gero gamintojo alternatyvias dalis kainos gali šokiruoti. Pagrindinio diržo komplektas kainuos apie 270 eur, guoliai apie 100eur, oem pirma liambda apie 300eur, alternatyvus atitikmuo (tik denso) apie 100eur, žvakės dedasi tik iridinės kurių komplektas kainuos apie 50 eur, sankabos komplektas su pakeitimu virš 300eur(dažnas subaru servisas mechaninėms dežėms), na ir linksmiausias remontas, kuris ištinka visus subaru atmosferikus važiuojančius su dujomis - vožtuvų reguliavimas, kuris turi buti atliekamas kas 100k km ir kainuos virš 500eur, kadangi reikia išimti visą variklį. Reduktoriuose keičiami tepalai kas 60k km., galiniame 0,9l, priekiniame 4l. Reduktoriuos pilasi 75w90 gl5 alyva. Vienintelis dalykas dar šiek tiek atperkantis šią geldą tai dujų sąnaudos, mieste smaugiant telpama į 13-14l, užmiestį 9-10l. Jei kadanors norėsite šį automobilį parduoti, nesitikėkite to padaryti per kelias savaites, subaristai dažnai pabrežia, jog su šiuo automobiliu yra “apsiženijama” ir pardavimas gali užsitęsti net iki kelių mėnesių. Mano rekomendacija - bėgti kuo toliau nuo šio automobilio ir visos Subaru markės, nebent nemėgstate gyventi ramiai ir pinigų jums nereikia.

Rekomenduojami video