Foresteris 2014-01-24
Subaru Forester 2.0 MT mechaninė
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Važiuoja bet kaip, veža bet kada ir bet kur, negenda

Komfortas minimalus, garso izoliacijos - nėra

Bendras automobilio aprašas

Automobilis kuris užsiveda, veža ir nuveža visur, visada, nepriklausomai nuo kelių (ar jų nebuvimo), oro sąlygų, mėnulio fazės ar dar ko nors. Visada vairuoji atsipalaidavęs ir neraudi dėl prasidėjusios pūgos, plikledžio, žvyrkelio, pievos, miško rudenį ar dar ko nors. Tiesiog važiuoji savo reikalais. PASTABA: jei žiemą, autostradoje pastebėsite, jog važiuodami 110 - 120 km/h lenkiate visus it stovinčius - švelniai išbandykite stabdžius. Tikėtina suvoksite, jog už lango grynas plikledis. Tik jūs dar nebuvote pastebėję. Iš pažiūros didelis, viduje mažiau nei galima įsivaizduoti. Aukštesniems kaip 185 cm siūlyčiau žiūrėti kitus variantus. Komfortas - jo čia tik tiek, kiek reikia praktiškame SUV ir nei gramu ne daugiau. Garso izoliacija - na .... jos čia tikriausia nėra. Bet, anksčiau išvardinti privalumai tai atperka, o ir su laiku - įpranti, muzika garsiau pasileidi.

Variklis

Variklis - nuostabus. Kaip ir priklauso SUBARU. "Raudonoji" apsukų riba prasideda nuo 7500 rpm :) Iki 3000 rpm - gyvas nuo 3000 iki 5000 mažiau entuzijazmo nuo 5000 iki 7000 uždainuoja pilna gerkle, vėl spaudžia į sėdyne. Kuro sąnaudos: 160-180 km/h 13-16 L; 90 - 105 km/h su baku nauvažiuoju į Taliną ir dar sekančią dieną važinėju iki lempai užsidegant. Esu pasiekęs 7,7 L ilgose kelionėse. Mieste - iki 10 - 11 L ramiu važiavimu, iki 12 "netaupant".

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaštai: nuo 0 iki 270 000 km. Kainos originalių dalių ir nepigių servisų. 3 komplektai stabdžių diskų. Nuo 800 iki 1200 Lt. Su viskuo. 2 paskirstymo diržai su visais guoliais ir t.t. Nuo 1200 iki 1800. Su alyvom, filtrais, skysčiais ir t.t. Kaip madingai vadinama - pilnas aptarnavimas :) 1 žvakių keitimas - nepamenu. Tikrai ne kosmosas, bet ir ne 200 Lt. 3 komplektai stabilizatoriaus gumų ir po viena kitą antgalį kokį nors. Nuo 250 iki 350. Pakeis bet koks savamokslis girtas šaltkalvis. Visi remontai. Amortizatoriai, generatoriai, sankabos, guoliai ir visi kiti mazgai - gamykloje įmontuoti ir sukasi iki šiol. Tiesa - pradėjo durniuoti kažkokia antrinė (išnetamųjų dujų) turbinaitė, kuri vykdo EU išmetamųjų dujų mažinimo programą ir niekaip su važiavimu nesusijusi. Tiesa - bjaurybė uždega skydelyje Engine Check lemputę, kas šiek tiek vargina akis ir deaktyvuoja CRUISE CONTROL. Ir lemputės artimųjų šviesų - perdega nuolatos. Visada turiu atsarginę "bardačioke" ... Minusų turi kiekvienas auto, bet kai matau kolegas su naujom tojotom ar mazdom po metų laiko besikeičiančius pvz guolius (pagal garantiją), tai kažkaip jų nesuprantu. Su Foresteriu - tokių (jokių) klausimų tiesiog nebūna.

Patarimai perkančiajam

Varykit į servisą, junkit prie kompo. Automobilis paprastas, viskas pasimatys detalios apžiūros metu ir pravažiavus. Originalių dalių kainos pas pigesnius dilerius - tikrai normalios. Ir tarnaus tos dalys ilgiau nei reikės keisti.

Rekomenduojami video