danas 2011-11-22
Forester 1998, 2,5 ltr JAV
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patikimumas, jei sugedo, suremontavai ir pamiršai

brangokas remontas, reikalingi išmanantys SUBARU meistrai

Bendras automobilio aprašas

Manasis 1998 m pagamintas JAV. Esu juo labai patenkintas. Nupirkus nesuvažinėtą, nesudaužytą, galima ilgai juom džiaugtis. Komplektacija nėra turtinga: kondicionierius, el, langų kėlikliai, el. veidrodėliai, centrinis užraktas. Salonas nieko įpatingo, liaudiškai tariant "kirviu drožtas", o kultūringiau sakant - pakankamai praktiškas. Manasis AUTO po avarijos, tad gal dėl to garso izoliacija gana bloga. Bagazinė galėtų būti platesnė, labai riboja galinių amortizatorių "kelmai". Automatine 4 laipsnių pavarų dėžei trūksta 5 pavaros autostradoje, bet mieste labai sklandžiai jungiasi (tiesa priklauso kokias dujas užpili, būna atsiranda uždelsimas). Labai stabilus kelyje, nenustoju stebėtis, tačiau mieste per didelis apsisukimo spindulys, sunku parkuojantis. Bet kita vertus, netenka baimintis dėl aukstu šaligatvių, lipa bet kur.

Variklis

Variklis 2,5 ltr, DOCH, 121 kw. Remontas brangus, svarbu neremontuot pas bet ką. Jautrus perkaitimui, būtina itin sekti aušinimo lygį sistemoje. Manasis būtent buvo perkaitintas, keičiau tarpinę po galvomis. Geriau būčiau naujesnį variklį įsidėjęs, dabar turiu tą patį sudilusį, o pinigų išleidau panašiai, plius 1000km pili 1ltr tepalo. 3 m. esu įsidėjęs tiesioginio įpurškimo dujas, kol kas jokių nesklandumų nepatyriau. Variklio karerių tarpinės dažnai būna leidžia tepalą. Keičiant tarpinę svarbu neužsidėti Taiwan ORIGINAL, tai po 1 ar 2 m vėl teks keisti. Įpurškimo sistemoje pilna įvairių daviklių, nauji jie gana brangųs, bet dėvėtuose po 50 lt

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kuro sąnaudos (dujos): vilniuje - 15 ltr/100km, kelyje apie 12 ltr. Vertinkit patys. Važiuoklės remontas ... prieš 3 metus keičiau pora šarnyrų, galinio stabilizatoriaus traukes (sako jos keičiamos dažniausiai), stabžių kaladėles. Prieš 1 m. keičiau priekinius diskus su visais suportais, virinau duslintuvą, išpjoviau subyrėjusį katalizatorių. Viskas...Ką remontavau, prie to negrįžau. Perkant svarbu pasitikrinti amortizatorius, nes nauji su pakeitimu apie 2000lt (pasak vieno meistro) Variklio remontas man buvo gana brangus, bet tikslių skaičių nepamenu, bet geriau būčiau pirkęs naujesnį variklį už 2000lt. skelti senąjį, šlifuoti galvas..brrrrangu. Nebent žinai, kad variklis tikrai geras, gal tuomet. Na, o nuvažiavau per 3 m. 80000km.

Patarimai perkančiajam

Svarbu, kad variklis nebūtų kaitintas, o važiuoklė neišdaužyta ir amortizatoriai nepasibaigę. Remontuojant daug išlaidų. Nepirkčiau daužytos, nežinai ką perki. Aš nusipirkau patrintą, bet pigią. Po remonto ji man kainavo tiek pat kiek skelbimuose "idealaus" stovio. Bet, nepaisant to, ji man tarnauja be priekaištų.

Rekomenduojami video