2020-03-13
2.5 XT Touring 2012
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Variklis, pravažumas.

Minusų kaip ir nėra, nebent tikiesi milžiniško komforto.

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu 2,5 turbo modelį. Pirkau dėl pravažumo ir variklio galios, kadangi mažų SUV kategorijoj nebuvo daugiau nieko panašaus. Tačiau nusipirkus ir pavažinėjus likau nustebęs ne tik varikliu, bet ir komfortu, Na ne limuzinas tikrai, bet važiuoja ganėtinai komfortiškai ir minkštai, važiuojant 140 km/h vėjas per langus nepučia, kaip būdavo su senesniais subaru modeliais. Garso izoliacija taip pat nėra tragiška, važiuojant iki 100km/h viduje tylu ramu. Mano yra TOURING modelis, pačios pilniausios komplektacijos, tai gal garso izoliacija geresnė ( neturiu pažįstamų su tokiu pat modeliu, bet paprastesnės komplektacijos, tai negaliu palyginti). Manasis yra 4 pavarų automatas, taip pat tikėjausi, kad dėžė bus vėžlio greičio, tačiau vėl likau nustebintas dėžės darbu, veikia tikrai ganėtinai greit ir sklandžiai, nereikia daug laiko galvoti, kurią pavarą jai jungti. Paspaudus daugiau gazo iškart numeta pavarą ar dvi į apačia ir tada belieka laikytis už vairo :D pavaros tikrai ilgos, kaip pavyzdys 2 pavara dugnas 130km/h, autostradoje 140 važiuojant apsukos apie 3,2k rpm. SU mechanine būtų daugiau rpm, todėl jeigu važiuojate dažniau trasoje nelabai rekomenduoju. Na apie variklį daug nėra ką pasakoti, 2,5 turbo 169kw, galios tikrai pakanka, ant popieriaus deklaruoja 7 sekundes su virš iki 100 km/h, bet realybeje gaunasi apie 6,3s, todėl daug betmenų lieka nustebę, kad gana nemaža mašina taip važiuoja. Didelių bėdų variklis neturi, nebent vožtuvų reguliavimas, bet jis reikalingas didžiąjai daliai subaru variklių, todėl neskaitau to kaip minuso. SU dujomis draugauja gerai, vid sanaudos miestas/užmiestis apie 12l jeigu protingai važiuoji, man sunkiai gaunasi protingai, tai vid. sąnaudos apie 15l dujų. Kelyje 140 važiuoant dujų apie 15l, mieste ramiai apie 12l dujų. Beje visi XT modeliai buvo gaminami Japonijoje, todėl manau ir kokybė turėtų būti geresnė, nei paprastų atmosferinių.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Važiuoklė paprasta ir tvirta, todėl daug problemų nebus. Automobilis 2012 metų, bet dar rūdies nei vienos nėra. Dėžė taip pat kol kas veikia idealiai (rida apie 200 k km).

Patarimai perkančiajam

Brangiausias dalykas šitoje mašinoje - variilis ( apie 1,5k eurų), todėl prieš perkant žiūrėčiau būtent jį, kad nedrebėtų ir nepulsuotų, nes gali būti, kad reikės reguliuoti vožtuvus arba bus perkaitintas.

Rekomenduojami video