2022-01-06
Skoda Scala 1.5 TSI DSG style
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamiškas, gana ekonomiškas, sklandi DSG dėžė, gražus dizainas.

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Gražus dizainas

Prastoka garso izoliacija, prastokos sėdynės (nors šildymas veikia puikiai :) ), galinių amortizatorių darbas.

  • Prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Ką perki ir už kiek perki tą ir gauni :) Ekonominis/biudžetinis auto. Mano atveju biudžetas ribotas iki 23 000 eur. Renkantis naują auto pagrindiniai reikalavimai buvo: racionalaus galingumo variklis, automatas, hečbekas arba universalas. alternatyva buvo Octavia 150AG su mechanine dėže arba Octavia 110AG automatas, buvo ir GOLF 110AG automatas, bet nepatiko, kad valdymas salone jau vien elektroniais mygtukais, dauguma priliečiant... Į kurą šiuo atveju nekreipiant dėmesio, lyg visi benzinai. Įvertinus tai, kad 90% laiko važiuojama vienas ar dviese, tai likau prie Scala pasirinkimo. Per 8mėn jau nuvažiuota beveik 20 000km. Salonas gan erdvus ir priekyje ir gale. Bagažinė nėra per didelė bet dažniausiai jos pakanka. Iš tikrųjų tai ir kelias ilgesnes keliones turėjome iki Gdansko (4 keleiviai su bagažu ir šuo) - tilpome, ir iki Zakopanės dviese. Kelionės labai nevargino, bet žinoma, negalima lyginti su komfortiškesniais auto. DSG veikia tikrai sklandžiai (ir prie lauke -15). Aišku turi tą savo uždelsimą, bet priprantama. Aš iš esmės dyzelistas (visos auto buvo DYZ.), tai dar pratinuosi, kad lenkimo metu peršokinėja bėgiai stipriau ir užkyla apsisukimai, bet šiuo atveju dar praktiškai neteko gazo laikyti užmynus ant dugno, kas būdavo su silpnesnėmis dyzelinėmis, kai visai nevažiuodavo :) Kažkas minėjo, kad senos kartos šildomas stiklas blogis.. Gal kai kurių akys jautresnės. man tai nekliuvo nei vasarą nei žiemą. tik paėmęs naują mašiną, grįžęs namo, ėjau pasitikrinti ar priekinis stiklas šildomas, nes prieš tai to tinklelio nepastebėjau :) Man ta funkcija super. Mašiną rinkausi iš sandėlyje esančių modelių, jie visi komplektuojami vienodi. Mielai vietoje galinės kameros rinkčiausi adaptyvaus greičio kontrolę (teko bandyti ant VW - labai labai patogu). Lietaus jutiklis - man atrodo net per jautrus.. Kai vos vos dulksna krenta, norėtųsi, kad valytų dar vos vos rečiau nei žemiausia automatinė parinktis, nes tada brauko beveik sausą stiklą. Automobilis mažas, bet srebia vistiek savo :) Labai atsargiai važiuojant galima tilpti plius minus į deklaruojamus duomenis. Važiuojant su srautu ar vos vos greičiau, pusiau miesto režimu 6,5-7 litrai. Daugiau akseleruojant vidurkis labai greitai auga :) pirmą kartą bandžiau technologiją TSI (kai gali atsijungti 2 cilindrai), sunku pasakyti kaip dažnai ir kiek naudos jie duoda, nes atsijungia praktiškai tik visiškai lygiam keliui esant ir visiškai nesant jokios apkrovos. Jeigu kartais visgi padidėjus apkrovai sudvejoja įjungti 4 cilindrus pasijaučia tokia vibracija, bet nieko baisaus, varginančio ir buvo vos kelis kart ant tokios ribos, visais kitais atvejais suprantu tik iš skydelio rodmenų, kad veikia tik 2 cilindrai. Kažkas skundėsi dėl plastikų. Nežinau ar gali būti skirtumas dėl komplektacijos, bet style, niekas ten nei braška nei traška.. Garsiau klausantis muzikos, kažkur vibruoja, bet dažniausiai dėl to, kad primesta kokių daiktų daiktadėžėse. Važiuojant ar darinėjant dureles jokių triukšmų nėra. Bet va šiek tiek erzina durelių vyrių garsas :) su sekaniu aptarnavimu bandysiu klausti kad kažkuo suteptų. Negirgžda, bet kažkaip kliūva ausiai. Pastebėjimai iš blogesnės pusės: 1. Mažokai vietos daiktams pasidėti. Vos kelios mažos kišenės, vietos. 2. Kaip jau kažkas komentavo, tikrai erzina, kad valytuvai palieka per daug nenuvalytos vietos ties vairuotojo statramsčiu. sustumia sniegą, kuris linkęs ten laikytis, tada valytuvas grįždamas atgal dalį drėėgmės traukia atgal ant stiklo mažindamas matomumą. 3. Nežinau, kodėl bet valytuvai būdami praktiškai nauji, gan garsiai dirba dažniausiai, toks braukimo garsas nemalonus, nebent stipriau pilamas lietus (gal iš esmės vekia lietaus rūgštingumas, šarmingumas.. O gal guma šiaip sau). 4. Drėgnesnėmis sąlygomis labai traukia visus galinius langus ir sunkiai juos nušildo. 5. Norėtųsi kažkokių kitokių amortizatorių gale. Važiuojant 4iese, kažkaip lyg netaip leidžiasi ar atmeta. 6. Nustebino, kad sutaupė ant variklio dangčio amortizatoriaus :) Stovi ten pastatoma lazda :) Gerai, kad naujai mašinai ten reikia landžioti tik langų skysčio papildymui. 7. Nežinau ar skoda app ar telefonas kaltas (samsung), bet išsisaugojus mašinoje keletą dažniausių numerių per 1-2 savaites jie vis nusimuša.. Nebesaugoju.. 8. Norėtųsi geresnės garso izoliacijos. 9. Sėdynių norėtųsi geresnių už bendrą tokią kainą. Vizuliai lyg ir nieko, bet per prastos su aukščiausia standartine komplektacija.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas pastabų nėra. Reikėjo šiek tiek papildyti tepalo nepasiekus 15 000km, bet lygtai visoms auto pan iki pirmojo keitimo.

Patarimai perkančiajam

Tiesiog pabandyti auto. Jei įmanoma su konkrečiu varikliu ir greičių dėže. Nes išbandžius skirtingus, kartais po to būna neatitikimų su iškeltais lūkesčiais.

Rekomenduojami video