2018-11-04
Skoda Octavia vRS 125 kW diesel PD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Didelė kaip hecbeko bagazines, gera trauka, suderinta sportiska, bet ne kieta vaziuokle, patogios sedynes (recaro tipo), kuro sanaudos plente, vidutines detaliu kainos (jeigu taisysite ne pigiausiomis)

Garso izoliacija, kuro sanaudos miesye didokos, jeigu vaziuosite trumpais atstumais.

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, turiu vRS pumpeduse varikliu, paskutinės kartos 2008 metų, vėliau ėjo comonrail tipo varikliai. Anksčiau turėjau Opel Astra H serijos universalą dyzelį. Talpos prasme universalas lenkia hecbeka bet kokiu atveju, bet skodos talpa nustebins daugeli, net ir universalu. Pvz. L, sulyginus su 2008 ar velesnių metų BMW 3 klasės universalą pasijusite, kad Skoda talpina kaip limuzinas, nes BMW nėra vieyos nei gale sėdintiems, nei bagažinėje ir sėdėsena tragiška, tarsi gupėtumei. VRS išlaiko visos standartinės Skodos privalumus: talpi bagažinė, nuleidus galines sėdynes tilps ir žoliapjovė ir lauko baldai nedideli ir kelionės daiktai. Žinoma, ilgose kelionėse vRS bus patogesnis 4 žmonėms, nes gale per visurį sėdėjimas tarsi ant taburetės. Šiaip salonas gana kokybiškas iškyrus visokias oro angas (deflektorius), kurie pvz pas opelį ženkliai kokybiškesni ir taip nelūžta. vRS minusas iko 2008 metų bent jau man tai nėra multifunkcinio vairo, kas yra patogu. Bet gal orientuotasi į aktyvų važiavimą. Maloniausia tai važiuoklė ir trauka... Jos tikrai pakanka, bet kam mažai ne problema pašalinus DPF ir atjungus EGR užkelti galią iki 145 kW. DPF beje irgi yta kančia tam kas važinės trumpais atstumais ir variklio neužkaitins ar neprapūs savaitgaliais (tiesiog pamirškit dyzelį jeigu tikitės sutaupyti šioje vietoje). Minusai galimi variklio srityje tai jeigu užtaikysite ant pumpaduse variklio iki 2008 metų, kuris turėjo senuosius siemens purkštukus bei šiašiakampį tepalo siurblyje, kuris yra liga daugelio 2 litrų dyzelių. Ne tiesa, kad visi iki 2008 metų tokie buvo, mano variklyje nei vienos iš šių bėdų nėra, nes pvz., siemens purkštukus gamintojas keitė į patobulintus siemens ir su jais bėdų nėra, neskaitykite nesąmoningų komentarų ir nepatingėkite pasitikrinti mašinos vw ar Skodos atstovybėje. Iš minusų tai kuro sąnaudos mieste (ramiai važinėjant pasieksite vasara 7,5 , žiemą 8-9, paspaudus ir 10 litrų). Bet kas važiuoja toiau ir ne vien sankryžose kaip Vilniuje tai manau gali pasiekyi ir iki 7 mieste. Čia priklauso kur gyvenate. Kas erzino po Opelio tai garso izolaicija, yapč plente, bet aišku nepamirškim, kad gumines durų tarpines reikia keisto vos ne kas 5 metus, bet kas tai daro LT? Važiuoklė manau puiki, nors padaryti suvedimą meistrus erzina. Pakeičiau 6 sailentblokus į pastiprintus HD serijos už 200 eurų su suvedimu ir darbai vidutiniame Vilniaus sevise ir manau tai gana optomali kaina, nes nepirkau pigiausių dalių. Kur galima pataypyti tai su žieminėmis padangomis, kur radua nuo vw tonkamo dydžio 16 colių sutaupysite padangoms, nes standartas eina 17 ir 18 ratai (net vasarai įmanomi variantai su storesnėmis padangomis ir didesniu išnešimu). Pamiršau paminėti, tikras VRS turi tamsiai pilką stogo (salono) dangą, kad yra labai praktiška, o sėdynės oda, kombinuota su sintetika (gana kokybiškos tik vairuotojo įlipimo pusėje visda nusitrina). Pavarų dėžė 6 bėgių, todėl ilgoje kelionėje optimalu važiuoti 120 km taupiai (4.3 litro Vilnius-Pabevėžys autostratoje ar panašiam kelyje). Skoda turiu 2 metus, todėl kol kas džiaigiuosi. Sėkmės kelyje.

Rekomenduojami video