Octavia 2015-06-19
Škoda Octavia 2000 m 1.9TDI, 66kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

taupus, gan talpi bagažinė, ekonomiškas išlaikymui darbinis automobilis

mažai vietos gale, silpnoka pakaba

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,2
Bendras automobilio aprašas

Geras kantrus automobilis jei nenuvaikytas. Turiu šį automobilį nepilnai du metus prasukau jau 40 tūkst. pirkau na ura su draugeliu be rimtos patikros reikejo greitai masinos atsirado darbas. Tai apziurejau kelta masinu utenos turguje nezinau ar sutapimas ar ne bet buvo kelios su apsinesusiais bakeliais ir pakaitinus varikli atsukant pute per bakeli kuria pirkau nebuvo tokiu nesmaoniu trauka normali liginant kaip persedus nuo A3 81 kW tikrai nesujaute kad butu buka masina spidometras rode 243t is vokietijos vieno savininko nuo pirkimo radau senu lipduku tepalo tai primeciau kad per metu prasukdavo po 25t tai pagal metus turejo buti apie koki 350t nebent i pabaiga maziau vaziavo :D pasikeiciau dirzus visus itempejus filtrus tepalus kaina su darbais buvo apie 800lt. daugiau ir papildomu remontu buvo spidometro gedimas kaip jau daugelis rase tai iki 2001m metu modeliu beda bet auksarankis palitavo uz 200 lt ir jau metai viskas ok sake kontaktai atsidauze... dar keiciau viena guoli priekini su darbais 160 lt sake dejo geresni, buvo nuejusi galiniu stabdziu kaladeliu kur laiko tokia spiruoklite tokia saibuke nuejo kelioneje ir pradejo trintis metalai garsas baisus buvo atrod kad jau amen tai pats nemeistras bet laikinam vaziavimui siek tiek pasikrapscius susiremotavau po to servise sutvarke stabdziu galinu remonto komplektas tos spiruokles laikiakliai ir tt 25lt darbas 40lt. dar buvo temperaturos variklio daviklis nuejes irgi kapeikas kainavo ar tai 15lt Na pigiai islaikoma taupi masinele pakabos nei is stipriuju nes kazkas jau girgzdeti pradejo dar vis neprisiruosiu pasitikrinti bet kiek zinau nera brangios detales. Dar viena problema kai gerai saulute pasildo pradeda galiniu dureliu plasmases girgzdeti bet nieko saulei nusileidus praeina ;) Yra problema dar ir su variklio stiprintuvų ar tai su vairo kolonėle kai ateina žiema ir virš -7 kokiu prasideda kol nesusyla skyscio varimas per bakelio virsu buvau pas keleta meistru sake kad cia vario koloneliu problema kazkokiu gumyciu ar tai kazko kad remontas tas pats kas vairo koloneles kapitalinis taip kad sako daispilk skyscio ir vaziuok kai minusas praeina praeina ir beda piliau ir tokio amerikietisko papildo i vairo stiprintuvo sistema siek tiek padejo prie didesnio salcio tik tas veiksmas vyksta

Variklis

Varikliai senieji 66kW manau jau laiko patikrinti taupus jei neraliuoji kompas realias sanaudas rodo patikrinta realiai. Tepalu nerija kad ir daug jau pravaiziaves variklis pilu tik pilnai sintetinius viena karta piliau Xado bet po keleto pasiskaitimu perejau ant KronOilu kol kas viskas ok

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Na nuvertejimas kaip ir yra pirkau uz 8t lt pries beveik du metus dabar manau negauciau nei 6t nes jau siek tiek ir masina atitarnavo o eksplotacija manau jau lyginant su tokiu metu masinomis pigiau manau nera kur

Patarimai perkančiajam

Pažiurėti kad nebūtų apnašų aušinimo skysčio bakelyje, variklis gražus neapistepalaves trauka kad normali būtų, geriausi sevise kad peržiūrėtu šiaip mašina nenauja viskas patvarkoma jei tik nedaug

Rekomenduojami video