2018-04-29
Praktiskas pasirinkimas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pigi eksplotacija, auksta medziagu kokybe, talpus, pigus kasko, ekonomiskas

Gal noretusi geresnes garso izoliacijos, kart nuo karto islenda kokia kompo klaida, bet ir pati susitvarko.

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Ilga gyvenimo laika buvau saab automobilju fanas iki to momento kol pries 3 metus neisigijau savo pirmosios skoda octavia 2008 metu, 2l 100kw ir per 2 metus su ja pravaziavau virs 60k km ir apart kaladeliu, disku ir tepalu nieko daugiau kaip ir nedariau. Kas labai mane nustebino tai detaliu (saliginai zemos) kainos, interjero kokybe ir kuro sanaudos. Jei sakykim Vilniuje paprastam servise tepalus su filtrais kainuodavo pakeisti alie 100 eur, tai pas oficialu dyleri 120 eur, gai sakyciau tikrai nera labai didelis skirtumas. Kuras, besdavau jo statistika ir su machanu daugiau 8.5l mebuvau isspaudes, o siaip misriu rezimu 7-7,5l 100km. Antroji mano skoda octavia kuria pirkau pries metus ir vazineju iki siol yra VRS 2l 125kw (dyzelis) su automatine pavaru deze. Na ka, cia sanaudos paauga iki 8.5l misriu rezimu. Aisku prie to prisideda ir 18 coliu ratai su zemo profilio padangom. Pirkdamas masina pasitikrinau skodoje, primigtynai prasiau patikrinti purkstuku darba, dpf uzsikimsima, kebula ir oro pagalves. Patikinus, kad viskas tikrai geram stovy nusipirkau ir nlrs rifa buvo 238k vazineju iki siol ir negaliu atsidziaugti. Pasikeiciau visus tepalus, dirzus, susimokejau apie 600eur ir neturiu jokio vargo su automobiliu. Tad perkanciajam patarciau neziureti i rida, o ziureti bendra automobilio stovi. P.S. skodoje automobilio patikra pries pirkima kainjoja beroc 42 eur, todel tikrai negailekite, nes ten vyrukai tikrai nuodugniai patikrino ir mano abi skodas ir dar leido kartu apziuroje dalyvauti.

Rekomenduojami video