2021-10-15
Octavia 2021. 2.0 TDI 110kw DSG
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Manevringa, tikrai stilingai atrodanti, LED Matrix žibintai puikiai veikia, talpi bagažinė, 110kw 7pav DSG labai gerai važiuoja, sąnaudos

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Manevringas
  • Gražus dizainas

Garso izoliacija, galinių durelių vidaus medžiaga, gal kiek kietoka jei didesnius ratus užsidedi.

  • Prasta garso izoliacija
  • Prasta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Su naująja Octavia pravažiuota jau beveik 30 tūkstančių, daugiau tikrai gero, o ne blogo apie šį automobilį. Su praeitos kartos Octavia palyginus labai pasikeitė geryn. Keletas patirčių: Savaitę po įsigijimo pradėjo blogai veikti pagrindinė multimedija - mirgėdavo, neįsijunginėdavo. O kai neveikia multimedija, kartu negali valdyti šildymo, asistentų ir kitų automobilio nustatymų. Įspūdis tikrai nekoks, kai pasiimi naują automobilį ir už savaitės jau į servisą remontui registruoji. :) Pasivažinėti teko su tokia problema porą savaičių, Škoda atstovas pakeitė multimediją į naują. Nuo tada problemų su tuo nebuvo. Kas iki 2021 metų vidurio pirko, girdėjau, jog buvo bėdų su vartotojo neužkrovimu. Užkuri automobilį, sukasi sukasi vartotojo paskyra multimedijoje ir niekas nevyksta. Tada padeda tik senas geras restart. Palaikai išjungimo mygtuką, persikrauna ir tada veikia. Man asmeniškai buvę gal tik 3-4 kartus. Tiesa, girdėjau daugiau šitų bėdų būna su tomis mažesnėmis multimedijomis, su didžiausia Columbus 10" mažiau nusiskundimų. Pats Škodos servisas tą patį sakė. Man asmeniškai minusas, tai jei esi aukštesnis, tai jei patogiai "išsidrėbsi" sėdynėje tai garantuotai dešinės kojos kelis remiasi į ventiliacijos angą. O jei dar vasarą kondicionierių būni įsijungęs, tai šaltą orą pučia tiesiai tau į kelį. Ventiliacijos angų išdėstymas galėtų būti geresnis, tokia gal smulkmena. Buvę dar ir pašalinių garsų iš bagažinės, atrodė taip, lyg ji neužsidaro. Pasirodo plastikiniai laikikliai išdžiūsta ant saulės ir tiesiog važiuojant girgžda. Servisas sutepė tiek jas, tiek galines dureles (irgi buvo ten atsiradęs) ir viskas susitvarkė. Dėl garso izoliacijos pritarčiau kitiems, kad nors turiu sudėtus garsą izoliuojančius storesnius stiklus, salone tikrai garsiai girdisi ratų ūžimas. Senoji Octavia šiuo klausimu dirba tyliau, o ir salono medžiagos patvaresnės atrodo. Durelių medžiagos priekyje kokybiškos, o gale šiek tiek pataupyta, juokingai, kai gali lengvai spausdamas su ranka įspausti galinių durelių plastiką. Apart šitų patirčių, tai tikrai geras, kaip savo klasės automobilis. Nesirinkčiau naujojo Golf, nes Octavia žymiai geriau atrodo. Kažkas rašė, kad juokinga jos DSG svirtis, bet kai pripranti tai tikrai patogu. O su pačia 7 pavarų DSG staigumo tikrai netrūksta, smagiai važiuoja tiek mieste, tiek užmiestyje. Sąnaudos irgi labai protingos. Rekomenduoju.

Patarimai perkančiajam

Susikomplektuoti padoriai, gerai susirinkus tikrai primena aukštesnės klasės auto nei yra iš tikrųjų. ;)

Rekomenduojami video