2018-01-02
Nepirkčiau daugiau tokios lupenos
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

gera trauka kaip 66kw; ekonomiškas; lengvai remontuojamas

pastovūs erzinantys elektronikos gedimai; turbina; važiavimas kaip skarbonkėje

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

2015 m. vasarą įsigijau Octa 2004 m. 1,9TDI 66kw. Pirmas įspūdis buvo visai nieko, tvarkinga, normalios salono medžiagos, gerai važiuojanti paprasta mašina. Tačiau jau praėjus pirmąjam mėnesiui pradėjo lysti visos standartinės problemos. Visų pirma apie automobilio privalumus, tai mašinytė ekonomiška, nebloga trauka kaip 66kw, žiemą niekad neturėjau problemų, net prie -30 užkurdavo kaip bitutė, nėra nereikalingų mygtukų viskas maloniai po ranka, su vagcom galima daug problemų išaisaiškint ir pačiam susitvarkyt. Čia visi privalumai ir baigiasi. Jau pirmąjį mėnėsį automobilį teko vežt į servisą, nes prapūtė tarpinę, buvo sugadintas termostatas, užslėptas defektas kol galų gale vistiek išlindo. Praėjus dar mėnesiui pradėjo dingti trauka prie 100km/h, to pasekoje buvo restrautuota turbina. Vėliau prireikė ir vairo kolonėlę restauruoti, nes pradėjo dingti skystis. Visą eksploatacijos laikotarpį erzino pastovūs elektronikos gedimai, tai valytuvai stringa, tai šviesos nebedega, tai neveikia prikurkė, tai problemos su centriniu, tai miršta kondicionierius, tai langai sugenda. Pastoviai problemos su traukėm. Trumpai tariant, amžinos smulkmenos, problemos kurios ne tik kad erzindavo, bet ir nemažai paplonindavo piniginę. Visų gedimų, problemų net nebesinori vardinti. Jeigu žmogus gerai išmano automobilius, pats juos moka remontuoti gal ir neblogas variantas, nors realiai tą patį galima pasakyt apie visas mašinas. Iš savo asmeninės patirties tikrai nerekomenduoju.

Rekomenduojami video