Vytautas 2010-09-21
Klasikinė klasika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai stabilus kelyje, geras ir ekonomiškas 1,9 TDI variklis, labai didelė bagažinė, puikus surinkimas.Geras antikorozinis apdirbimas. Nebūna visokių smulkių gedimų.

Kietos ir nepatogios sėdynės, prastas jų gobelenas. Prastokos tolimos šviesos. Nėra galinio lango valytuvo. Gana triukšmingas viduje. Žiemą salone šaltoka. Salone trūksta pasidėjimo.

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Škoda Octavia 1,9 TDI. Tai mano automobilis, su kuriuo kasdien važinėju nuo 2006 metų liepos 20 dienos. Šiandien nuvažiuota 217 000 km. Taigi šį tą apie jį galiu pasakyti. Tai geras, stabilus,labai gerai surinktas automobilis. Per 4 metus jame neatsipalaidavo nei vienas varžtelis ir nekliba bei nebarška nei viena net smulkiausia detalė. Taigi surinkimo kokybė išties puiki. Tai patikimas automobilis , kuriame nėra smulkių gedimų. Jei kas ir nutinka- tai jau būna rimta . Įsėdus iš karto jauti, kad tai folksvageno brolis, didžiuma prietaisų ir vidaus detalių - iš Golfo V. Automobilis labai stabilus kelyje, gerai subalansuota ir patvari pakaba. Nuvažiavus 200 000 km pakaboje keista šios detalės: galinių ratų guoliai ( 150 000 km), galiniai amortizatoriai ir priekiniai sailentblokai ( 180 000 km). Daugiau nieko. Automobilis šiek tiek triukšmingas ( variklio garsas). Mano asmenine nuomone,gana prastos yra Škodos sėdynės : labai kietos ir nepatogios ( bent man), joms gaminti panaudotas gana teplus gobelenas, todėl tenka dažnai valyti ir plauti visokias dėmes. Labai didelė ir erdvi bagažinė, tiesiog milžiniška. Taigi parsiveši ką nori. Šiaip automobilis labai jau klasikinis, jame nėra nieko novatoriško, viskas kažkaip sena , išbandyta, nors ir kokybiška. Man Octavijos salone labai trūksta pasidėjimo- nėra kur dėti šiukšlių, daiktų, smulkmenų- jokių papildomų stalčiukų ar dėžučių, tik peleninė ir pirštinių dėžė. Ilgesnėje kelionėje ir net kasdien tas sudaro sunkumų.. Sakyčiau, prastoka audiosistema, o gal tai dėl to, kad salonas gana triukšmingas.

Variklis

Variklis ir tai kas po kapotu niekuo nesiskiria nuo Golfo V arba naujojo Caddy. Tai geras ir taupus variklis, kompiuteris rodo vidutines kuro sąnaudas apie 4,6 ltr/100 km, tačiau įtariu, kad realiai jos kiek didesnės ir yra apie 5 ltr. Tačiau patikrinti negaliu, nes niekad nesu visiškai išvažinėjęs viso kuro. Variklis 103 AJ, nei per stiprus, nei per silpnas. Tepalo praktiškai nenaudoja, esu papildęs lygį tik vieną kartą per 4 metus ( užsidegė lemputė), o šiaip 15 000 km nuvažiuoju nepapildydamas. Iki šiol neremontuotas, išskyrus tai, kad buvo subyrėjusi generatoriaus sankaba prie 205 000 km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Iki 150 000 km- jokio papildomo remonto, netgi garantiniu laikotarpiu teko tiktai nuimti klaidingą kompiuterio signalą. Ir viskas. Prie 150 000 km- teko keisti galinių ratų guolius, 180 000 km- galiniai amortizatoriai. Na, po 200 000 km- jau pradejo byrėti rimčiau: keista sankaba, pora greičių dėžės dantračių ( nes blogai jungdavosi galinis bėgis), generatoriaus sankaba. Dabar jau kažkas kleksi važiuoklėje ir teks ten kažką keisti. Sugedo kondicionierius, nes praktiškai veikė nuolat. Jei jo nejungi, mašinoj sklinda kažkoks plastmasės kvapas. Taigi šiemet teko remontui pakloti apie 5-6 tūkstančius litų. Labai brangus susidėvėjusios sankabos keitimas, o ji susidėvėjo visiškai. Domėjausi pas kolegą, kuris važinėja tokia pačia ir tuo pat metu pirkta mašina- gedimai tie patys ( mašinos rida analogiška). Kiek nuvertėjo- nežinau, nesidomėjau turgaus kainomis, bet manau, analogiškai, kaip ir VW.

Patarimai perkančiajam

Jei su automobiliu nebuvo lakstyta kaip išprotėjus, variklis turėtų būti geras. Žiūrėti, kad nebūtų daužtas. Nes daužtos vietos po 4-5 metų pradeda rūdyti. Važiuoklę galima susitvarkyti, ne problema.

Rekomenduojami video