Vaidas 2015-01-17
skoda fabia I 2007m 1,4 59kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

mazos kuro sanaudos, lengva pastatyt, stabilus ant kelio

tik ne 3cilindru

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

pirkau auto 2010metais pravaziavusi 157000km: salonas palyses, vairas nutrintas. prie 161000km subyrejo variklis- nukrito kazkoke tepalo grandine ir uzsikirto. teko keist. is apdailos keiciau visas sedynes, vaira, begiu bumbula is tex puses: varikli, greiciu deze, turbina restauruota, keisti guoliai, amortizatoriai, pusašiai, stabdžiu diskai, sankaba laiko apie 50-60tukst rida prie 200tukst ridos uzsikerta priekiniai stiklu elektriniai pakelejai, pakeist ar paremontuot apie 500lt

Variklis

variklis barska , kadangi 3cilindru, pravaziavus su idetu devetu 2005m gamybos varikliu nuo 2010 iki 2015m. 110tukst km vel pradejo dumint ir kaskas negerai darytis su juo. dabar rida 270tukst praktiskai siam varikliui dirzo keist nereikia nes ilgiau kaip 150tukst ridos neatitarnauja

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

nuvertejimas diddelis naujas 47000tukst, 3metu senumo pirktas uz 18tukst, o dabar 8metu senumo reik ieskot kvaili kuris paims uz 6000Lt

Patarimai perkančiajam

vengti modeliu su 3cilindru varikliais

Rekomenduojami video