Artūras 2015-07-24
Miesto automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mažos kuro sąnaudos, lengvas valdymas, kompaktiškumas

Prasta garso izoliacija, paprastas salonas

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Tai iš ties manevringas ir labai tinkamas miestui automobilis. Nors iš išorės atrodo kompaktiškas, įsėdus pakakdavo erdvės net mano dvimetriniam kolegai :) Gamintojai efektyviai išnaudojo automobilio plotą, salonui skirdami daugiau nei pakankamai vietos komfortabiliai 4 asmenų kelionei su bagažu savaitgalio iškylai. Vieni pagrindinių pliusų - mažos kuro sąnaudos, itin lengvas ir patogus valdymas (būtų puikus pirmasis automobilis merginai/moteriai) ir, be abejo, gebėjimas sutalpinti automobilį net mažiausiuose stovėjimo aikštelės tarpuose, taip akivaizdžiai sukeliant pavydą kaimynų universalams. A, taip, pamiršau paminėti, kad detalės atrodo nenudėvimos ir dar nei karto neteko turėti problemų su technika, išskyrus einamuosius tepalų, lempučių ir panašius keitimus. Taigi, išvykdami į ilgesnę kelionę galite būti ramūs, kad jos nereikės pabaigti kur nors šalikelėje. Tenka pripažinti, kad vairuotojai, norintys nepriekaištingos garso izoliacijos, įnovatyvių sprendimų salono viduje ar aplinkinių dėmesio pralekiant pagrindine miesto gatve, turės nusivilti. Automobilis paprastas ir žemiškas, o važiuojant aukštomis apsukomis tampa kiek sunkiau susišnekėti su pakeleiviais dėl variklio/padangų keliamo garso. Taip pat didžioji dalis modelių neturi tokių privalumų kaip auto-pilotas, touch-screenas ir kt. patogumą keliančių priedų. Kita vertus, automobilis turi visus pagrindinius atributus, kurių reikia norint saugiai ir pakankamai komfortabiliai nukeliauti nuo taško A į tašką B.

Variklis

Mano vairuojamas modelis turi TIK 51 kW pajėgumo turbo dyzelinį variklį. Kaip bebūtų keista, mieste šios galios lengvam automobiliui yra per akis ir dažniausiai nuo starto linijos be didelių pastangų tenka pajudėti pirmąjam :) Daugiau problemų silpnesnis variklis kelia greitkelyje, norint aplenkti automobilį. Taip pat autostradoje, kai greitejant nuo 110 km/h žymos, pradeda sparčiai augti kuro sąnaudos. 110 km/h jos siekia apie 4,5 l/100km, o prie 140-150 km/h jau gali pasiekti ir 6,5 l/100km. Vis tik tokiame rėžime automobilis važiuoja stabiliai, tikrai niekas nebarška, o variklis kelia tik pakankamai malonų ūžimą :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilį turiu du metus (2010 m. gamybos, pats pravažiavau apie 47.000 km). Tepalų/filtrų keitimas apie 50 EUR per metus. Vienkartiniai lempučių/valytuvų keitimai dar apie 40 EUR per metus. Remontuoti dar neteko. Nuvertėja itin lėtai, apie 12% esamos vertės per metus. T.y. pirmais metais rinkos kainomis per metus nuvertėjo nuo 7.300 EUR iki kažkur 6.300 EUR. Dar po metų vertinčiau ~5.500 EUR.

Rekomenduojami video