- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Valdomumas. variklis, patikimumas
Mažoka vietos salone
Mašiniukas tikrai džiuginantis, labai smagu mieste, ypač kai kokios kregždutės su savo dyzeliukais bando pavaidint, užmiestyje irgi smagu, su lenkimu problemos neatsiranda. Garso izoliacija pakankamai nebloga, važiuojant 170 jau atsiranda diskomfortas, bet kasdien taip ir neleki... Klima nepavedė, veikia puikiai, greitai reaguoja į pokyčius, kartais toks vaizdas, kad žino ko tau reikia anksčiau už tave. Elektrinės sėdynės su atmintim, tačiau atmintis atsisako veikti, elektriniai veidrodėliai puikiai veikia, kol neprašai iš jų prisimint esamą poziciją ir pavažiavus atbulom grįžti į ją, Minusas gal šioks toks, kat visi tualetu vadina, vietos irgi nedaug, bet būdamas 2m ūgio telpu, už manęs žinoma jau sudėtinga sėdėti. Bet dienos pabaigoj, po darbo/mokslų nesinori sėst į jokią kita mašiną, kaip į labai lengvai pamilstamą ToiToi.
V5 - dieviškas garsas, apsukos kyla iki 6k, sukimo momentas milžiniškas, net lyginant su dyzeliniu varikliu, pakankamai patikimas, su dujomis dirba puikiai. Mėgsta pavalgyti, tad dujos būtinas reikalas jei naudojama iki parduotuvės ir į sodą.
Teko keisti pečiuko ventiliatorių (40 eur), durų spynelių mechanizmus (~100 eur nauji iš ebay), važiuoklė puiki, kolkas neteko lįsti prie jos, niekas nebilda, nebarška, restauruota vairo kolonėlė (dažnas šiems modeliams gedimas). Iš esmės eksploatacijos kaštai labai maži.
Patikrinti visą elektrą, nuo langų atidarymo mygtukų iki lempučių jungiklių, išbandyti ar veikia ir ar veikia teisingai. Išvažiuoti į plentą ir pajudinti vos vos vairą - jei yra nors menkas klibėjimas gali tekti keisti vairo kolonėlę.