Deft 2012-10-09
Seat Toledo 2001 1.9 TDI 81kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, pigi eksplotacija, agresyvesne isvaizda, ekonomiskas.

Kietoka pakaba, nedaug vietos keleiviams gale.

Bendras automobilio aprašas

Taigi, tai VAG grupes automobilis, vienas is broliu paremtu ant PQ34 platformos artimiausi giminaiciai: Seat Leon, VW Bora, Golf 4, Audi A3, Skoda Octavia ir dar keletas kitu, taigi visi sie auto paremti ta pacia baze. Konkreciai kalbant apie si automobili, nieko perdaug blogo isvis negalima sakyti, turiu apie metus, pirkau labai geros bukles parvaryta is prancuzijos. Iskarto buvo stringanti turbinos geometrija, tai dazna problema siems varikliams, taciau nera labai rimta, dazniausiai pakanka ja isvalyti ir bedos baigiasi.. Daugiau kazkokiu rimtesniu problemu nebuvo. Turi gamyklini inzinerini broka, su durelemis, vanduo nuo stiklu teka nemaza dalimi vidine duru dalimi, taip patekdama ant vidinio kordo hermetiko, per 10~ metu, jis supuna, ir vanduo pradeda sunktis ant dureliu slenksciu ilgiauniui gali patekti ir salona, problema nera labai rimta, internete galima rasti gidu, ir lietuvisku kaip visa tai sutvarkyti, daugiau kazkokiu specifiniu ligu automobilis neturi, salonas Audi A3 kopija didziaja dalimi, kokybe medziagu gan gera, niekas perdaug nebarska. Taip pat uz daug mazesne kaina galima nupirkti daug geresnes komplektacijos nei VW Bora, Audi A3 ir pan. Kebulas ju gamybos metais, buvo vertintas Svedijoje ir turi puikius ivertinimus, kaip ir jo broliai, garantija buvo suteikta 12m nuo korozijos. Automobilis buvo gaminamas Belgijoje VW gamykloje briuselyje. 80% detaliu tinka nuo broliu ir seseru. Pakaba gan kietoka, bet patvari, kelyje stabiliai stovi, remontas pakankamai pigus. Gale vietos nera daug, kaip ir pas broliukus, taciau bagazine labai erdvi. Keista, kad sis automobilis nera labai populiarus lietuvoje, galbut del blogo ivaizdzio, senesnese kartose, del korozijos ir kokybes, kai automobiliai buvo surenkami ispanijoje, taciau su siuo modeliu situacija visiskai pasikeite, automobilis vertas demesio.

Variklis

Varikliai ko gero vieni patikimiausiu is VAG grupes. Kurui nera lepus, 500k km gerai priziurint varikli jam ne riba.. Taip pat buvo montuojami i labai daug ivairiu modeliu ir markiu, is VAG grupes automobiliu. Kaip turbininis variklis, trauka akivaizdziai stebina, mieste automobilis labai dinamiskas. Kuro sanaudos uzmiestyje 5ltr dyzelino, mieste svyruoja nuo 6.5-6.8ltr 100km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Visapusiskai automobilio eksplotacija yra nebrangi, tereikia viska laiku tvarkyti ir priziureti, ir automobilis tikrai tarnaus ilgai ir patikimai, nuvertejimas nera didelis, bent kolkas kainos panasios po 1m nuo pirkimo datos.

Patarimai perkančiajam

Svarbiausia susirasti drauga, ar kazka kas turi kompetencijos patikrinti automobili visapusiskai, arba varyti i servisa, teko daug apziureti, labai daug variantu neverti demesio, yra nugainioti, ir nutrinti. Geriausia pirkti siek tiek dauzta.

Rekomenduojami video