Auksinis kardas 2015-11-14
00' 81kW mech.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomija

Trūksta komforto.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Pradėsiu nuo minusų: 1. Ši mašina visiškai netinka sexui joje, sėdynes labai mažai atsislenka atgal, o ir atsilenkimo kampas pas jas labai mažas, žodžiu jaunimas prieš rinkdamasis, turėtų atkreipt į tai dėmesį. 2. Hidraulinis vairas pakankamai sunkiai sukinėjasi, todėl netaip malonu išsisukinėti kiemuose. 3. Prastai skambantis modelio pavadinimas, gali tikėtis, jog aplinkiniai mašiną vadins tiesiog tualetu. (svarbiausia tai, kad juo nepasinaudotų:)) 4. Gale mažai vietos. 5. Nežinau ar čia tik pas mane, bet netiksliai metasi pavaros, kartais sunku įmesti ir visad reikia iki pat pat galo išminti sankabą, kitaip neįmesi. Pliusai: 1. Ekonomija, galima tilpti į 6-7l/100km mieste. 2. Išvaizda skonio reikalas, bet šis Seatas tikrai neblogai atrodo, kiek kitaip nei eiliniai "vokiečiai" priekis ir galas, įdomūs dizainiarių sprendimai, 3. Pakankamai neblogai valdomas. 4. Nors neaukšta, bet gan didelė bagažinė. 5. Nė ženklo rūdžių, (bent pas mane).

Variklis

81kW gerai žinomas VW motoras, puikus tuometinis ekonomijos ir galios santykis. Nežinau per kiek iki 100, bet max greitis pas mane 180km/h.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Oro filtras 5e; salono 10e; populiariausios padangos 195/65.

Patarimai perkančiajam

Išbandyk greitkely, jei nuo 120km/h dingsta trauka, gali tekt prasivalyt turbiną.

Rekomenduojami video