2020-06-18
Seat Cordoba 1.9 74kw Dyzelis 2004
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Manevringas, lengvai valdosi, gerai įsibėgėja, labai ekonomiškas, didelė bagažinė

Kieta važiuoklė, garso izoliacija, galinis matomumas, mažai daiktadėžų

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3
Bendras automobilio aprašas

Turėjau automobilį 5 metus, prasukau 70k. Didžiausią įspūdį paliko variklio ištvermingumas ir ekonomija (ypac greitkeliuose - 160-180 km/h laikant už 5,7 l/100 km važiuoji). Ilgesnėse kelionėse po kiek laiko darosi nesmagu sėdėt, todėl norisi paspaust, o traukia neblogai tik labai garsiai. Variklio dinamika gera, nors prieš lenkiant reikia pasiskaičiuoti, nes vėluoja į greičio pedalą. Ilgiau važiuojant 150+ paryja tepalo. Labai (!!!) lengvas vairas, grečiau važiuojant nepasunkėja, kas neleidžia pilnai atsipalaiduoti, tačiau mieste ir parkinge smagu sukinėtis. Veidrodėlių matomumas labai geras - iš galinio matosi šiek tiek ir šonai, šoniniai kažkaip išlenkti, kad nėra aklos zonos, kas labai padeda skubiai persirikiuojant. Sakyčiau čia labiau miesto auto, nes labai patogi, o užmiesty tiesiog pigiai važiuoji, bet visai nėra komforto. Priekinė ašis labai kieta, galinė - priklauso nuo spyruoklių - pas mane minkštos buvo, dėl to galas smarkiai sėsdavo bagažą pakrovus. Duobes auto ištvermingai pakenčia, kiek važiuodavau, negailėdavau, mašina sveria nedaug - 1t. Bet karteris pakankamai zemai, todėl pametęs variklio apsaugą pristabdžiau. Gale vietos mažai. Važiuoklė jaučia kiekvieną smulkmeną ant kelio, viską perduoda į kėbulą, vairuotojui nesitikėti jokio komforto iš važiuoklės. Salone labai girdisi variklio ir padangų garsai, Jei nori išgirsti radiją - reik pasigarsinti. Salonas plastmasinis, labai pigios ir trapios plastmasės. Ardant neįmanoma ko nors nesulaužyti. Labai sunku rasti vietą kam nors pasidėti. Esamos daiktadėžės labai mažos. Salono priekio forma siaubingai nepraktiška, ką nors padėjus nuslysta arba ant grindų arba link priekinio stiklo iš kur labai sunku iškrapštyt. Nepatogi klimato kontrolė, - knopkės reaguoja pavėluotai, ir negali ziuret i kelia reguliuojant. Apkūnesnį keleivį geriau pasodinti į galą, jei jis ten telpa, kitaip gali tekti kooperuotis dėl pavarų perjungimo, nes auto siaurokas. Bendrai paėmus biudžetinis, patvarus labiau miesto auto, kurį galima pagainiot.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Girdėjau kad tepalus reik keist, tai keisdavau kas 12k. Reik inpilt langų skysčio karts nuo karto, kad nepasibaigtų. Dyzelį pilt būtina, kitaip nevaziuos, ir nepilt fuflo dizelio, kad neužkimštų pumpaduzų. Bendrai palaikyti visų skysčių lygius. Važiuoklę praktiškai visą galima susiremontuot pačiam (neskaitant salambloku ir vairo mechanizmo). Laidai nelabai kokybiski, plyšta, gali reikėt elektriko pagalbos. Remontas ir dalys nėra brangūs, viskas +- keičiasi lengvai.

Patarimai perkančiajam

Siūlyčiau pirkti taupančiam pinigus žmogui, nepratusiam prie komforto ar prabangos. Nepirkit daužtos ar restauruotos mašinos.

Rekomenduojami video