Julija 2013-06-12
Saab 900 NG 2.0 96 kW - kukli moteriška nuomonė :)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patvarūs tiek pakaba tiek variklis tiek kėbulas, talpus automobilis

Kietoka pakaba, nelabai ekonomiškas - Lietuvos "didmiesty" ~13-14l/100km dujų (tiesioginio įpurkimo) gan ramiai važiuojant

Bendras automobilio aprašas

Labai patikimas ir patvarus automobilis. Iš minusų galiu pažymėti tik pakabos kietumą (nėra ko norėt kai tokia klasė) ir silpną pečiuko rankenelių plastmasę (kita salono apdaila kokybiška), taipogi nėra labai ekonomiškas. Kėbulas labai geras ir patvarus, pirmas matytas 16 metų senumo automobilis kuris ant kėbulo neturėjo nei vienos rūdelės ar bent užuominos apie tai, nors praeitų šeimininkų nebuvo labai prižiūrėtas :) Gera surinkimo kokybė, malonus valdymas. Kaip už tokią kainą - nuostabus automobilis, tereikia po pirkimo iškarto susitvarkyti (tautiečiai nelabai juos tausoja) ir patikimai tarnaus ilgus metus.

Variklis

Galios užtenka, bet norėtųsi daugiau. Pats variklis tikrai patikimas ir neproblematiškas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Didelio nuvertėjimo nėra, bet automobilio kaina ir taip maža, todėl investavus į jį ir vėliau pardavus - investicijų neatgausit.

Patarimai perkančiajam

Geriau damokėti šiek tiek daugiau, bet įsigyti geresnio stovio o ne patį pigiausią ir daugiausiai prariedėjusį variantą. Iš karto po pirkimo sutvarkius visas praeitų šeimininkų paliktas staigmenas, automobilis tikrai ilgai ir patikimai tarnaus. SAABo dalių kainos nepasakyčiau kad labai kandžiojasi, užtat pakeitus dalį pamiršit apie ją ilgam. Perkant dalis oficialiose centruose aišku bus kelis kart brangiau, todėl nepatariu. Pakaba paprasta, dalių kainos parduotuvėse svyruoja priklausomai nuo to ar pasakysite "tinka ir kai kurios opelio dalys" :) 96kW mėgstantiems dinamiškesnį važiavimą neužteks, variklis nėra miegantis tačiau mėgstantis sočiai pavalgyt. Po pirkimo keista: stabdžiai (visi diskai ir kaladės ~450lt su keitimu), priekiniai amortizatoriai (turėkite omeny, kad tepalinių deficitas, naujų nepavyko gauti, teko imti dujinius KYB) (~200lt) ir spyruoklės, tvarkytas generas, keisti dirželiai, tepalai ir kt. skysčiai savaime suprantama. Eksploatavimo metu keista/iškilusios problemos: restauruotas šarnyras (50lt), keista vandens pompa(~230lt su pakeitimu), problemos su rankiniu, vairo traukė. Ir kiek pamenu viskas. Pirktas buvo už 2300Lt 2012 metais, kaip už tokią kainą skaitau kad investicijos minimalios, paskutinius pusę metų jokių bėdų neišlindo, po pardavimo sekantiems šeimininkams automobilis savo eiga praėjo TA ir toliau aktyviai eksploatuojamas. Kas pirks automobilį mažaugėms arba trumpakojoms žmonoms, turkite omeny kad sankabos iki galo jos gali nedaspausti :) Apibendrinant, nors už jo vairo sėdėjau vos pusantrų metų, bet likau tikrai patenkintą ir nuo šiol laikausi nuomonės kad šeimoje turi būti bent vienas SAAB :)

Rekomenduojami video