2020-09-18
Unikalus
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dizainas, valdymas, dvasia

Naujesio modelio nebebus

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Pirktas iš aukciono 2015m 4 metų senumo ir 126000km ridos. 118kw dyzelis, Vektor. Dabar jau virš 250000. Dizainas išorės ir vidaus harmoningas, nerealus ir nepakartojamas. Valdymas aštrus, primena Alfa 156, gal kai kam gal per kietas atrodytų, bet mašinos jautimas ant kelio idealus. Variklis Fiat/Opel 2,0 su visomis jo silpnomis vietomis. Bet dažniau keičiant tepalus, diržus, pakeitus tepalo siurblio gumelę lyg ir viskas gerai. Garsokas, bet gerai slopinama vibracija ir garsas. Važiuoklė - perderinta GM, todėl kantri ir paprasta. Be stabdžių pakeisti galiniai amortizatoriai, jų atramos ir galiniai guoliai, smagratis ir sankaba. Traukos užtenka. Įranga negausi, bet pakankama. Sėdynės superpatogios, ergonomika puiki, Ne Bose, bet garso įranga pakankama. Išskirtinis automobilis, gaila kad išleistas buvo tada kai kompaniją jau buvo bebankrutuojanti. Tikrai galėjo išgelbėti SAAB jei būtų spėjęs "įsivažiuoti" rinkoje. Vienas iš automobilių kūrimo meistrystės pavyzdžių sukurtas mėgautis tiek akimis, tiek pojūčiais.

Rekomenduojami video