zam 2012-01-04
Nedaug trūko iki geriausio dešimtmečio vidutinės dydžio sedano.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Bendra važiavimo kokybė, tai bene geriausias automobilis už savo kainą.

Grubokas variklis, triukšmingesnė pakaba.

Bendras automobilio aprašas

Esu išbandęs ne vieną liaudyje mėgstama automobilį (bmw 325, 330 (e46) 535m, audi A4(b5,b6), A6, įvairius volkswagen bei kelis egzotiškus modelius, tad vertindamas automobilį galių su daug kuo palyginti. Dabar turiu saab 9-3 2.2 dyzelį ir galiu pasakyti, kad tai tikrai dėmesio vertas automobilis, su sąlyga jei dizainas priimtinas. Man asmeniškai tiek išorės tiek vidaus dizainas patraukliausias iš visų šios kainų kategorijos sedanų. (apie 15000lt) . Patinka tai, kad vidus įrengtas kokybiškiau, nei 3 klasės BMW ar audi a4 ir yra kiek erdvesnis, džiugina gera garso izoliacija, neretai keleiviai pastebi, jog greitis yra gerokai didesnis negu atrodo.Automobilis labai maloniai stovi ant kelio, stabilus, nelinguoja, tačiau vairas per lengvas, neinformatyvus sportiniam vairavimui. Trauka kaip ir visų to laikmečio 2 litrų dyzelių vidutiniška, tad jos pilnai pakanka kasdienybėje, norintiems kiek pasportuoti sukurtas AERO. Važiuoklė kaip ir galima tikėtis ir kiek kietoka (visgi gamintojas jį deklaruoja kaip sport-sedan), tačiau tai, kad dauguma jos detalių bendros su opelių džiugina kai reikia lankytis servise. Vienintelis rimtesnis minusas yra būtent iš opelio pasiskolintas variklis, neišrankus vairuotojas prie jo prikibs tik dėl brangiai kainuojančio ir neišvengiamo EGR remonto, o išrankesnis pastebės ir nemažą jo keliamą triukšmą (palyginus su to laikmečio 3 litrų BMW agregatu ir kitais dabartiniais dyzeliais), tačiau tai toli gražu ne toks bildesys kokį kelia nissan almera 2,2 dyzelis. Kalbant apie bildesius verta paminėti ir kiek triukšmingesnę pakabą, kas labai pastebima įveikiant dideles duobes. Kaip ir visuose automobiliuose su rida išlenda vienas kitas neaiškus girgždėjimas ar klebėjimas, tačiau to neišvengiama net ir gerokai brangesniuose automobiliuose. Reziume šis automobilis kaip ir visi kiti SAAB buvo kurtas vairuotojui ir yra truputi nuostabus visose srityse(išskyrus niekuo neįpatingą variklį) tačiau GM indelis sutrukdė jam tapti vienų geriausių praėjusio dešimtmečio sedanu

Variklis

Kaip jau minėjau variklis automobilio silpnoji pusė- nors trauka ir bendras patikimumas pakankamai gera, tačiau grubokas charakteris ir kone neišvengiamas EGR vožtuvo keitimas gadina bendrą automobilio vaizdą.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dyzelinis variklis nesistengiant sutaupyti sunaudoja apie 7 litrus 100 kilometrų mišriomis sąlygomis. Daugumos pakabos ir variklio detalių kainos nesikandžioje ir yra tokios kaip ir opel vectra c, deja reikia tikėtis apie 1500lt kainuosiančio EGR vožtuvo pakeitimo. Alternatyvą vožtuvo šalinimas ir kompiuterio nulaužimas kainuosiantis apie 500lt, tačiau tai nėra rekomenduotina.

Patarimai perkančiajam

Atlikti el. diagnostika, pasilikti pinigų egr keitimui, o po to beliks džiaugtis puikiu automobiliu.

Rekomenduojami video