- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Mažos išlaidos, išvaizdus, patvarus, greitas, manevringas
Komfortas- barškalas, neaiškūs gedimai, sunku rasti detales
Turiu Rover 214si jau beveik metus, kolkas geriausias auto kurį turėjau. Kaip savo klasės yra gana neprastas. Pasižymi mistiškais gedimais. Pats tinkamiausias variantas, tiem kas neturi pinigų remontams, bet reikia važiuoti, pvz: studentams.
1.4si kaip ir visi benzininiai varikliai išėjo su gamykliniu variklio broku. Todėl perkant svarbu kiek įmanoma nuodugniau ištyrinėti variklį. Galios turi daug, bet tik iki 2 žmonių, vežant daugiau keleivių jau reikia apgalvoti viską iš anksto arba smaugti variklį. Nepasakyčiau, kad šie varikliai labai užmušami, nes man jau keičiant tepalus, su tepalu išbėgo daugybė metalo drožlių. Dabar jau beveik 15000km pravažiuota ir viskas taip pat. Pats didžiausias minusas yra šlangos, kurios dažnai plyšta (dvi per metus).
Manau šis modelis jau pasiekė nevertėjimo dugną (500e idealus), todėl dėl nuvertėjimo neverta sukti galvos. Per metus važiuoklėje pakeičiau tik stabilizatoriaus traukes (11e). Kaip ir kiekvienoje auto teko keisti stabdžius (kaladės (15e), nutekinti diskai, stabdžių trosai (30e), būgnų kaladėlės (30e)). Galima sakyt, kad beveik nebuvo ką tvarkyt. Brangiausias pirkinys- duslintuvo 'kelnės' (45e), todėl siūlyčiau pasitikrinti prieš perkant. Kėbulas beveik nerūdija (ne visų).
Pirkti tik su dujų įranga, patikrinti variklį, išmetimo sistemą, nepirkti supuvusio, patikrinti rankinį (nebent tech ilgam), patikrinti ar veikia bagažinės užraktas (nuo centrinio), spoilerio stopas, prieštūkinė, AC( jei yra), variklio ventiliatorius, nes užsiieškosit kaip sutaisyt.