Mantas Damulys 2016-08-23

Renault Scenic

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai manevringas, ekonomiškas, komfortiškas, praktiškas.

Renault būdingi "neaiškūs" gedimai

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis buvo pirktas 2012 metais ir turimas iki šiol. Jeigu bendrai, tai praktiškas automobilis. Mieste labai manevringas, aukšta sėdėsena, platus matomumas. Gan komfortiškas, lyginant su panašios klasės automobiliais. Salone variklio darbas vos girdimas. Dar pridursiu, kad maniškis yra ne Grand (tik 5 sėdimų vietų), mažiau detalių barškėjimui. Lygiu keliu žinoma jokių pašalinių garsų nėra, tačiau įvažiavus į žvyrkelį iš galo pasigirsta įvairumos. Bet to ir reikėtų tikėtis iš vienatūrio. Gale sėdintys keleiviai nė karto nesiskundė, sėdynės tikrai patogios, vietos daug.

Variklis

Variklis 1.9 dci 96 kW. Šiaip labai patvarus motoras. Problemų visiškai jokių nebuvo. Paspaudus truputį suvėluoja turbina, bet prie aukštesnių apsukų trauka velniška.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kai tik buvo nupirktas, standartiškai pakeisti tepalai, filtrai ir pan. (ir toliau laiku prižiūrėta). Tada prasidėjo Renault stiliaus spyriojimaisi. Po metų prasidėjo barškėjimas priekinėje važiuoklės dalyje, pakeista vairo kolonėlė stabilizavo padėtį. Buvo keblumų su elektra, bet tik todėl, kad buvo atsilaisvinęs masės laidas nuo korpuso. Pusę metų išvažinėjau su išmetimo sistemos klaida, kol surado nurūkusią kažkokią žarnelę. Na ir pagaliau elektrinis rankinis. Buvau prigąsdintas, kad reiks visą mechanizmą keisti, nes nebeužtempė ratų, bet užteko pakeisti trosus (pasirodo įmanoma ir atskirai juos gauti).

Patarimai perkančiajam

Niekada nesižvalgyti į 1.5 variklius turinčius Scenic, per silpni.

Rekomenduojami video