- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Paprastas, talpus, manevringas, patogus tiek mieste, tiek užmiestyje
Kiek neatsparus korozijai,
Renault Megane Scenic 2.0 l. benzinas. 1996 m. 84 kW. Smagus nedidelis vienatūris, kuri iš išorės atrodo nedidukas, viduje stebina salono erve ir transformacijos galimybėmis. Nupirktas Šveicarijoje su 120 k. km. rida. Variklio būklė - ideali, salonas - ne stiprioji šios kartos vieta - matoma dilimo pradžia. Viskas veikia kas turi veikti - 2x el . langų klėlikliai, kondicionierius, rūko žibintai, skydelis klaidų nemeta. Variklis - paprastas atmosferikas, be turbinos, 8v, nekelia rūpesčių ir smagiai sukasi - traukia ir prie mažų ir didelių greičių. Ištvermingas - vedasi esant žemai temperatūrai be jokių problemų. Salono erdvė - verta pagyrimo - keliaujant po vietą ir toliau vietos nepritrūks. Išėmus galines sėdynės galima ir neblogai išsimiegoti - tam galima sukurti iki 1,9 m. ilgio erdvę ant ratų :), nors mašina vos perlipa per 4 metrus ilgio.
Nupirktas vadinamas Ocassion'as, tvarkingas, tai be eksploatacinių tepalų, filtrų, diskų keitimo nieko baisesnio ir nenutiko. Tiesa, - lūžo viena priekinė spyruoklė (silpna scenic vieta), bet pakeistas komplektas kitų ir tarnauja toliau. Kandangi mašina jau pagyvenusi - rodo savo silpnas vietas - yra apmušalai salone, silpnoji sceniku vieta - galinės ratų arkos meta rūdžių burbuliukus. Automobilio apetitas priklauso nuo kojos "sunkumo" - kuo stipriau spausi - tuo daugiau naudos degalų.
Ieškot nenuvaikyto, išlaikyto seno modelio arba tiesiog imti naujesnės kartos modelį.