2018-03-21
Po 10 metų Sceniko II eksploatacijos...
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai geras, patvarus ir galingas, o kartu ir gana ekonomiškas variklis ir negendanti transmisija. Puikiai prieš rūdyjimą apdirbtas kėbulas. Aukštos kokybės negendanti elektronika. Labai patogus, daug visokio pasidėjimo.

Minkštoka, šiek tiek linguojanti pakaba. Nežinančiam gana sunkus ir nepatogus priėjimas keičiant visokius filtrus ir lemputes.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,7
Bendras automobilio aprašas

"Automobilis kuris man patinka"- tai yra mano prieš kelis metus parašytas atsiliepimas . Dabar dar galiu prie visko pridurti štai ką . Tai išties puikus automobilis, nes nusipirkau nedaužtą ir ik tol " auksarankių" turginių lietuvių neremontuotą. 160 000 km aš nuvažiavau prie variklio net pirštų neprikišdamas ( nežinau, kiek jo rida prieš perkant atsukta buvo, o dabar tai rodo 200 000 km). Ant kėbulo po 15 metų -nei rūdelės ! Nors važinėju apskritus metus. Amortizatoriai irgi dar nei vienas nekeisti. Greičių dėžė neremontuota ir veikia puikiai. Variklis ( 1,9 dci dyzelis) tik po 10 000 km paprašo įpilti apie 0,5 litro tepalo ir toliau važiuoja iki 15 000 km, kol jį pakeičiu. Pilu tik Elf markės sintetinį tepalą SXR 900. Tepalus ir filtrus keičiu pats. Nei kartą iki šiol nepavedė kelyje. Puikiai apdorotas prieš koroziją iš gamyklos kėbulas, kiekvienoje kėbulo detalėje yra technologinės skylės su guminiais kamščiais- gali pats prisipurkšti antikorozinių medžiagų į jas. Iki šiol veikia visi prietaisai, o iš kitų rašytojų čia dažnai minimų elektronikos gedimų- tik kartą keičiau perdegusią ventiliatoriaus varžą, štai ir visi gedimai per 10 metų. Dar pernai keičiau galinius stabdžių diskus, nes sudilo, o priekiniai ir iki šiol nekeisti. Traukutes kažkada keičiau , vieną "granatą", jų gumas. Aišku, jau kiek apsitrynė salonas, apmušalai...apsibraižė šonai... Tačiau su šiuo automobiliu važinėsiu kol jis numirs, nes vargiai ar ką sėkmingesnio nusipirksiu net iš salono. Na o tiems, kurie čia vis keikia šią markę , galiu tik pareikšti užuojautą, nusipirkus iš kokio nevykėlio, kuris sugebėjo tik važiuoti ir nieko neprižiūrėti. Ir neduok dieve, nusipirkti su remontuotu Lietuvoje varikliu. Nereikia varyti ant visos markės, jei jau pigiai nusipirkai kažkokį uždrožtą šlamštą ir tau tiesiog nepasisekė. Renault -puikūs automobiliai ir juos pirkti tikrai verta. Pirkdamas kitą tokį patį, dabar jau neimčiau su stikliniu stogu, kaip mano - tikrai visiškai nereikalingas "pribambasas". Ir dar ieškočiau su 5 bėgių greičių dėže vietoj 6. Patogiau penki bėgiai , nei 6 .

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dalys nelabai brangios, o remonto kaina labiausiai priklauso nuo to, kur remontuojiesi. Kokybė- mažiau priklauso . Šiaip remontavau nedaug, tai negaliu sakyti, kad buvo labai brangu. Remonto kainos, aišku, kasmet kyla. Na, pats automobilis per 10 metų nuvertėjo nuo 10 000 eur iki kokių 2 000 eur. Bet taip ir kiti nuvertėja.

Patarimai perkančiajam

Gerai pasitikrinti viską prieš perkant, nes modelis jau 10 metų nuimtas nuo gamybos. Todėl sunku yra rasti gerai užlaikytą. Nepirkti, jei buvo daužtas pats kėbulas ( nors daug kėbulo dalių yra plastmasinės ir nerūdija ) ir geriau nepirkti, jei variklis jau buvo remontuotas Lietuvoje arba automobilis važinėtas Vokietijoje. Nes bus jau vokiečių užvaikytas autobanuose , o rida lietuvių atsukta.

Rekomenduojami video