vytas 2015-09-12
Laguna lll, Bose
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

maža kaina, neblogas komfortas, gera komplektacija

galėtų būti minkštesnė pakaba

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,6
Bendras automobilio aprašas

Laguna lll, universalas, komplektacija Bose. Pirktas Sostenoje su 85000 km rida. Ksenono žibintai, beraktė atidarymo - užvedimo sistema, navigacija, galiniai parkavimo davikliai. Pirktas su 225/45 R17 padangomis, greit pakeičiau į 215/60 R16 (abu variantai - iš leistinų gamintojo). Pagerėjo važiavimo komfortas, spidometras tiksliau rodo greitį, pavaros "pailgėjo" apie 5 proc.

Variklis

Nissan gamybos, M4R, Euro 5, galingumas 103KW, 140AG, grandinė. Galima važiuoti benzino - etanolio mišiniu (mūsų sąlygomis neverta, nes deklaruojamos maždaug 25 proc didesnės sąnaudos). 2006 - 2013 metais turėjau Laguna l su 2 litrų, 102kW Volvo varikliu - tas subjektyviai atrodė "gyvesnis", bet kartu jo sąnaudos buvo apie 1,2 L/100km didesnės. Šiaip, važinėjant pagal taisykles, variklio galios daugiau nei pakanka. Variklis dirba labai tyliai (nors net kapoto dangtis be garso izoliacijos).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Benzino sąnaudos, nuvažiavus 21000km - 7,6L/100km - lygiai tiek deklaruoja gamintojas. Skaičiuotos pagal benzino kolonėlių parodymus ir patikslintus odometro parodymus (realiai su pakeistom padangom, nuvažiavus 100km, odometras rodo 97km ridą, su senom rodė apie 102,5km). Įdomiausia, kad borto kompiuteris labai meluoja į pliusą - rodo kur kas didesnes sąnaudas, nei iš tikrųjų. Iš karto įtariau, kad yra koks užslėptas gedimas (mažesnis kuro slėgis, užsiteršę purkštukai), bet tas neatitikimas ir toliau svyruoja nuo 1 iki 1,4L/100km. Paprastai borto kompiuteriai optimistiškai rodo mažesnes sąnaudas. Seniai skrupulingai rašau kompiuteryje savo automobilių eksploatacijos, remonto ir priežiūros išlaidas. Kol kas kainavo tik draudimas, ratai, priekabos kablio montavimas, kuras ir plovykla. Vidutinė 1km savikaina šiuo metu yra 0,19Eur.

Patarimai perkančiajam

kaip ir perkant bet kokį kitą automobilį, reiktų stengtis dideliu lankstu apeiti "sudrožtus" ir tinkamai neprižiūrėtus. Jie pigesni, bet bėdų ir išlaidų neišvengti. Geras variantas pirkti iš oficialaus atstovo - man patiko. Atliko apžiūrą, aptarnavimą, suteikė 3 mėnesių garantiją pagrindiniams mazgams. Tai šiek tiek kainuoja, bet pirkdamas turguje, visiems automobiliams pačioje pradžioje turėjau atlikti remonto už 200 ... 600 Eur. Ir geros būklės negarantuoja net privaloma techninė apžiūra prieš pardavimą.

Rekomenduojami video