VILIUS 2012-10-22
grand scenic
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

ekonomiskas, komfortiskas, miksta vazuokle, tinka kelionemssu seima.

gal kiek elektronikos gedimai, daznai neesminiai

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, Sis scenikas man jau gal 17automobilis, daznas keitimas buna tiesiog del to kad atsibosta na bet cia ne apie tai... Esu turejes 2000m scenic 1.9dci varikliu,ir tikrai nieko labai blogo negaliu pasakyti, ekonomiskas, minksta vaziuokle, komfortiskas auto taciau didziausias minusas labai prasta garso izoliacija. Kalbant apie dabartini 2004m. grand scenika ji pirkau parvaryta is Vokietijos- tai retas atvejis- prancuziskas auto is vokieciu..., rida 220000km, vieno savininko, rida tikrinta renault servise ir yra tikra. Siaip galiu pasakyti kad automobilis labai smagus, minkstas, gan ekonomiskas, labai patinka visi esantys navarotai, automatines sviesos, valytuvai, borto kompas, autopilotas, uzkurimas start-stop mygtuku, berakte uzvedimo-uzrakinimo sistema, elektroninis prietaisu skydelis, sildomos sedynes, savaime uztamsejantis vidaus veidrodelis, sildomi uzsilenkiantys veidrodeliai na ir elektrinis rankinis stabdis apie kuri daug girdejes kaip jis uzstringa uzsala ir neva negalima vaziuoti net patempi masinos negalima jei akumas nusedo bet tai netiesa nes bagazineje yra galimybe rankelele mechaniniu budu atleisti rankini stabdi nors to neprireike. Didziausias minusas yra sunkiai pasiekiamos kaip kurios detales, net lempute pakeisti reikia siek tiek padirbeti bet tikrai nereikia kaip kiti raso nuimti net bamperi, daugiausia ka isimti tai akumuliatoriu ir be problemu pasikeiti pats. visa kita tikrai viskas ok, na gal verta pamineti stabilumo stoka bet juk cia ne sportinis bolidas o vienaturis, vaziuojant greiciau ir puciant soniniam vejui vaira reikia stipriau prilaikyti. Siaip siuo auto esu patenkintas o su kuo lyginti tikrai turiu nes auto esu turejes nemazai...

Variklis

variklis 1.9dci 88kw.kiek zinau tai vienas geriausiu renault varikliu kurie montuoti i si modeli, gan daznas variantas yra 1,5 dci variklis taciau jis tikrai per silpnas ir dazniau gendantis. Perkant toki auto butina paziureti jog butu bosch firmos purkstukai nes siu remontas yra 2-3 kartus pigesnis lyginant su kitais kurie taip pat montuojami i si varikli. 1.9 traukos pakanka, variklis dirba tyliai yra ekonomiskas. ypac svarbu laiku keisti pagrindini dirza su itempimo guoliu ir t.t. cia viena silpniausiusiu auto vietu- trumpai tarnaujantis variklio dirzas. kitas dalykas yra tepalai- gamintojas raso jog tepalus reikia pilti sintetinius ir keisti kas 30000km, tai dazniausia variklio ir turbinos gedimo priezastis, tepalus butina keisti kas 15000km.butinai sintetiniai...

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

na toki auto perkant butina patikrinti varikli, turbina ir elektronikos bukle nes visa tai remontujant yra brangiausia. vaziuokle tikrai paprasta ir nebrangi, lietuviu issvajota audi su begale sarnyru tikrai remontuoti butu brangesne. kaina krenta tikrai greitai, kartais nesuprantu kodel juk auto tikrai komfortiskas , ekonomiskas. esu keites sarnyra- 45lt, kondicionieriaus slegio davikli nes nevisada veike kondicionierius-120lt. variklio pagalve nes drebejo variklis ir visa masina- 200lt, ir kas tikrai ne pigu- priekiniai valytuvai-120lt cia del keisto tvirtinimo nors patys valytuvai tokie kaip ir visur. variklio dirzas, dinamos dirzas , itempejas ir t.t. tepalai, filtrai 1000lt grubiai..

Patarimai perkančiajam

patikrinti motora turbina elektrine dali, diagnostika atlikti normaliame servise o ne garazelyje pas visazini meistra.bent kiek man teko salinti gedimus geriausia tai padare renault servisas- kaina tikrai ne ka didesne ir bent jau tikrai pataiso.

Rekomenduojami video