renault 2014-11-11
Renault espace 1,9 DCI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Daug privalumų, ganėtinai normali kaina, nebrangios detalės, nesudėtingas remontas (daug ką pats savo rankomis gali atlikti)

smulkūs elektros gedimai

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Bendras automobilio aprašas

Prieš tai 8 metus su Espace II 2,2 benzinas-dujos atvažinėjau, pigus išlaikymas buvo. Vasarą įsigijau espace IV 2003 m. 1,9 l dyzelinas. Pilkos spalvos (praktiškos, dulkių nematyti), Komplektacija ne pati gausiausia: paprastas kondicionierius (veikiantis), paprasta radija su CD valdoma nuo vairo ir prie prietaisų skydelio pririšta, 8 air bag sumontuoti, 5 sedimos vietos, salonas paprastas ,,maišas" , net parktronikų nebuvo. TA praėjo iš pirmo karto. Automobilis iš pietų prancūzijos, manau, kad tikros žiemos nelabai matęs, Dabar man automobilis jau atsistojo apie 8500 lt. Važiuoja puikiai, protingai važinėjant ir kuro sąnaudos normalios. Žinoma, jei ant geležėlės drūčiau užminsi, tai ir kuro gerokai daugiau suris.

Variklis

1,9 DCI, rida 235000 km, pravažiavus apie 4000 km, paaiškėjo, kad į aušinimo sistemą varo kompresiją (pučia šlangas), pradegus tarpinė. Pradėjus ardyti, paaiškėjo, kad jau ir turbinai beveik kaput. Teko vežti į Kauną. Ten pakeitė naują ,,kapsulę"(900 lt) , be to prireikė naujos tarpinės, galvą šlifavo, naujų varžtų galvai, dar pakaitinimo žvakės nei viena neveikė, abiejų kolektorių tarpines pakeitė, antifrizą naują supylė, bei tepalą su fitru pakeitė ( iš viso apie 500 lt). Nuėmus galvą paaiškėjo, kad beveik visi kanalai užsikimšę (išvalė). Dabar variklis dirba kaip laikrodis, o ir saloną puikiai šildo,

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Keičiau pagrindinį diržą, bei tempikus, tepalą, visus 4 filtrus, pirkau 2 vasarines ir 4 žiemines dėvėtas, bet nesenas padorias padangas r16 (apie 600 litų visos), 3 ratlankius už 150, be to buvo nusprogęs prietaisų skydelis, kurį už 150 lt Kaune sutaisė. Kitą buvau gavęs, bet nepilnai veikė (dešinėje pusėje tik oro temperatūrą, bei laiką rodė, o radijas nuo vairo neveikė, pirkau naują akumuliatorių 80ah (200 lt 2 m. garantija). Jei tektų dabar pirkti tokį pat automobilį, pirkčiau iš mobile.de su variklio defektu ir naujesnį. Tuo metu kai ieškojau sau auto, su benzinu-dujomis Lietuvoje buvo 2 pasiūlymai (abu po 13000 litų 2003 m,), vokietijoje nieko normalaus neradau. Taip, kad dar tik eksploatacijos pradžia.

Patarimai perkančiajam

Pirkti iš gero pažįstamo, arba su variklio defektu (jei dyzelinas), o šiaip tai benzinas-dujos būtų pats geriausias variantas ir galėtų būti Grand

Rekomenduojami video