- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
dizainas, erdvė, išskirtinumas
elektronika
AVANTIME - aplenkęs laiką :) Jis atvėrė kelią prabangiems kupe automobiliams. Tai po jo atsirado visokie X6 ir t.t. Turimas modelis yra PRIVILEGE modifikacijos. Sudėti parktronikai, kritulių daviklis (valytuvų darbo intensyvumas reguliuojamas pagal kritulių kiekį), foto elementas (sutemus šviesos įsijungia pačios) xenonai, autopilotas (palaiko nustatytą greitį, galima nustatyti max greičio ribą), veidrodėliai elektriniai, šildomi, patys užsilenkia, dešiniajame veidrodėlyje įmontuotas išorės temperatūros daviklis, visi langai valdomi elektra, dviejų zonų klimato kontrolė, multifunkcinis vairas, prie vairo radijos ir CD keitiklio valdymo rankena, garso sistema palieka gerą įspūdį. Šildomos ir elektra reguliuojamos sėdynės, navigacija, panoraminis stogas. Atsisėdus į jį labai norisi paspausti tą stebuklingą mygtuką, kuris atidaro visus langus ir stoglangį. Kai nėra vidurinio statramsčio įspūdis tarsi kabriolete.
Vienas populiariausių Renault ir Nissan variklių 2.2dci. Apie jį jau daug prirašyta. Pirkau su defektu. Padarius kapitalinį remontą, savalaikiai prižiūrint bėdų nekelia.
Prižiūrimas auto nenuvertėja. Gera investicija į ateitį. Jų pagaminta buvo tik ~8500 Yra specifinių detalių, kurių reikia paieškoti gerai. Ilgai vargau ieškodamas automatinio lempų aukščio reguliavimo relės. Važiuoklė Espace III, variklis ir greičių dėžė Espace IV. Dalių rasti nesudėtinga. Su kėbulo dalimis sunkiau. Priekinės lempos nuo Safrane, visa kita unikalu. Galima pasiguosti, kad sparnai, durų panelės plastikinės. O su plastiku vietiniai meistrai jau moka dirbti. Pirkau labai pigiai "nuremontuotą" automobilį. Laimė, kad jo atstatymo kaina tik privijo rinkos kainą. Dabar turiu tvarkingą retą modelį.
mechanika ir elektronika suremontuojama. Žiūrėkit, kad plastmasės ir salono detalės sveikos būtų