Irmantas 2012-06-11
Peugeot 607 - 2.2 HDI - super
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, ekonomiskas, didelis, saugus ir visos kitos liaupsos

nerasta

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Ilgai rinkausi automobiliuka kuris tiktu poreikiui. Nes tenka vazineti, gan dideliais atstumais ir kalnuotom vietovem. Iki Peugeot 607 tureta nemazai kitos markes automobiliu, nuo VW Golf iki Jeep Grand Cherokee. Peugeot 607 suzavejo, savo puikiu konfortu, nieko kito ir negalima tiketis is limuzino klases. Salone erdves pakanka tiek priekyje, tiek gale sedinciam. Jau nesneku apie bagazines dydi :) Salono detales tikrai labai geros ir mielos, niekas nebarska, negirgzda ir t.t. Masiniukas vaziuoja tyliai, dvigubi langai salone triuksmo nejuntama. Trauka, man pakanka, gal kam mazoka, bet nepamirskim tai ne sportinis bolidas. Norvegijos kalnais, kur masina dazniausiai eksplotuojama rieda puikiai. Kuro sanaudos superines su pilnu baku nuriedu 1100 - 1200 km. Kompas vid. sanaudas rodo 6.5 l

Variklis

Varikliukas pas mane 2.2 dyzeliukas. Nuriedejas 300 000 km. Po nesenos patikros Peugeot servise nieko nerado, manau ir tikiuosi dar riedes ilgai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilio kastai, aisku ne VW Golf bet ir klase kita. Detales nera tokios brangios kaip dauguma nusistaciu pries prancuzus sneka. Gal kaip dauguma mini, sunkiau rasti gera meistra ar servisa, kuris tikrai gerai ismanytu prancuzus, visi priprate prie vokieciu ir savo kvalifikacijos kleti tikriausiai nenori :) Pateikiu automobilio detaliu kurios buvo neseniai keistos kainas (detales pirktos zibinte ir kelios uzsakinetos norvegijos peugeot cenre): vairo traukes angalis - 78 lt priekiniu amortizatoriu guoliai - 114 lt vnt. stabilizatoriaus trauke uzpakaline - 123 lt variklio pagalve - 115 lt Trukus paskirstymo dirzui norvegijoje, buvo pakeista visa sistema: dirzas, guliai, skyvas, itempejas, vandens pompa, parazitinis guolis ir t.t. Remontas su detalemis kainavo 10 000 norvegijos kr t.y. apie 4500 lt. Kaina didele, bet ir salis nepigi, manau LT butu galima pigiau sutvarkyti. Dalys visos detos originalai. Eolis spec skystis kurio reikia FAP filtrui 5 l brungus (apie 1000 lt), bet siuo metu yra geru zmoniu kurie padeda su sia beda. Vadinamoji FAP filtro kastracija 400 lt ir Eoli kuri reikia pilti kas 80 000 km pamirstama visam laikui. Elektronika kurios visi bijo kol kas nekvailioja, taip pat manau, kad tai nedidele beda jeigu taiso rimtai meistrai. Peugeot 607 dazniausia liga: displejus (gamikliskai blogai sugalvota kur ji ideti), kuris rodo visa info, zibinte kainuoja nesamoningai daug, kol kas neradau kas gali perlituoti ekraniuka, nors skaiciau, kad lietuvoje tai imanoma. Mano displejus veikia, kol masina salta, veliau nuo apsilus po truputi temsta kol galutinai pajuoduoja :), man bedu nekelia. Kol kas tik tokios mini problemos iskilo su siuo masiniuku. Atsiradus naujiems taisymams pridesiu prie nurodytu kastu. Siuo metu auto kainos tikrai geros jeigu paieskosite ir nepatingesite rasite tikrai gera varianta.

Patarimai perkančiajam

Kaip ir visas masinas patikrinti. P.S. dairausi sau antro tokio masiniuko

Rekomenduojami video