2018-10-25
Peugot 408 2016m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Salonas, variklis, prošvaita

Sėdynių šildymo reguliavimas, nereguliuojama keleivio sėdynė.

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas

Pradėsiu nuo bendro įvertinimo, kuris yra: labai geras. Jį galiu sulyginti su šiomis mano turėtomis mašinomis: opel vectra A (93 m), mazda 323 (02 m). Išvaizda: nėra tokios aštrios formos, kaip būna korejietiškų mašinų formos. Iš tiesų forma ir išvaizda man nėra toks jau svarbus rodiklis. Nors minimalūs išvaizdos reikalavimai yra: nemėgstu tokių kaip juke, koleos, cube ir kitokių ateities naujovių, kurios yra man nesuvokiamos. Salonas: neblogas ir pakankamai erdvus, palyginus su kitais tokio segmento atomobiliais. Po vairu esantys jungikliai - labai nuostabus dalykas, užskaitau, labai patogu. Vairo ir sėdynių reguliavimas yra labai lengvas ir patogus. Sėdynės pakankamai patogios ir šeip viskas patogiai ir protingai išdeliota. Kalbant apie gale keleiviams vietą - tikrai pakankamai vietos. Logan, Fluence, Octavia, Rapid ir Jetta gale tiek vietos tikrai nėra. Bagažinė - tūris atrodo didelis, bet telpa mažai, (čia jau oktavija, ryškiai lenkia). Vienintelė pastaba yra sėdynių šildymo mygtukai. Tai yra maži ratukai, kuoriuos pasukti su piršinėmis prie -20 yra ... ir ypač sudėtinga, kad jie dar ir prastai apšvieti, bet apgraibomis šiaip taip įjungiu... Bet už tai gerai šildo, dėl to nėra jokių priekaištų. Jei patamsyje aš nustatysiu 3, tada aš kepsiu .. per 3 minutes))). Klimatronikas veikia, neturiu pastabų ir klausimų. Pakaba ir valdymas: puikiai! Kaip sedanui puiki pakaba, minkšta ir komfortiška. Valdymas labai normalus. Greičių dėžė ir transmisija - 6 pavarų, tai viskas ką galiu pasakyti. Jokių skirtumų tarp kitų mašinų su mechaninėmis dėžėmis nepastebėjau. Pravažiavau 22 000 km ir neturėjau jokių problemų. Variklis ir sąnaudos. Tai yra dyzelis. Ir garsas ir važiuoja kaip dyzelis. Šiuolaikiškai. Taip, garso skirtumas girdėti. Ne, ne trukdo. Iš tiesų, labiausiai girdisi važiuojan 1-2 bėgiais (tada labai stipriai girdisi dyzelio kriokimas), o važiuojant normaliu greičiu (6 bėgiu 80 km/h) ir visais kitais režimais garso skirtumo nuo benzino beveik nėra. Sąnaudos 6,3 l100 km. Dyzelis žiemą. Mašiną pirkau 16 metų rudenį. Eksploatacija žiemos metu man nesukėlė jokių problemų. Garažo neturiu. Nedėjau jokių papildomų šildytuvų. Nenaudoju jokių priedų, dvitakčių tepalų, žibalo, benzino ir kitų nesamonių. Visada kūrėsi iš vieno pasukimo - visada palaukiu, kol žvakės pašils ir tai yra viskas. Kurą pilu tik iš degalinių, tai manau todėl ir neturiu problemų. Salono šildymas: elektroninis fenas labai padeda, važiavom keturiese prie -20, ir niekas neužšalo. Įšilimo greičio nematavau, bet panašu, kad nekažką greičiau nei prieš tai turėtų mašinų. Esant minus 12 ir žemiau, variklis atvėsta net ir stovint prie šviesoforo (nuo 90 iki 70). Šildomi veidrodžrodėliai ir galiniai langai - yra, ir puikiai veikia. Apie remontą sunku kažką pasakyti, nes dar nedaug pravažiavęs ir kolkas dar nebuvo kažkokių žymesnių gedimų. Manu, kad kaip ir visų Pežų, remontas turėtų būti nepigus ir gana sudėtingas.

Rekomenduojami video