Vytautas 2013-07-11
Mano Pezas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai komfortiska vaziuoklė, HDI gerai traukia :)

elektros smulkus

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Nors dažnas, apie prancūziškus automobilius atsiliepia..nelabai teigiamai tačiau ir prancūzai sugeba pagamint kažką visai neblogo. Vienas iš tokių pavyzdžių PEUGEOT 406. Tai gana simpatiškas sedanas, ar universalas, kuris nelabai bijo lietuviškų žiemą gerai pasūdintų kelių ir nepuola vien dėl jų pasipuošti rūdimis. Nors automobilio salonas gan paprastas, bet surinktas gan kokybiškai. niekas nebarška, nu gal truputį galinis dangtis :) Važiuoklė tikrai nusipelnė pagyrų, nes tai puikiai valdomas kelyje automobilis, netgi važiuojant žvyrkeliu, nejausite jokio diskomforto, kadangi pakaba gerai sugeria visus kelio nelygumus. Tačiau už komfortą, kaip visada tenka susimokėti, kadangi greit dėvis stabilizatorių traukės, kurių yra po vieną kiekvienam ratui kainos vidutiniškai 45lt už vienetą, nekokybiškų žinoma visad galima nusipirkti pigiau :) Be šito gėrio yra ir dar nemažai salenblokų, kainos nėr didelės, bet pe didelį jų kiekį susidaro nemaža suma galinti siekti 400 ar 500 LT bet jie laiko žymiai ilgiau, todėl ypatingai skųstis negalima. Jei jūsų auto turi diskinius galinius stabdžius, tai anksčiau ar vėliau pasireikš bėda su rankiniu stabdžiu, kadangi nupūna apsauginė disko skarda, ant kurios laikosi rankinio stabdžio kaladėlės, tada naujos skardos 300Lt o šrote 50lt bet nieks neapsiima ardyti, parduoda su visu kelmu 250Lt vienetas, kadangi daug darbo o naudos maža :) Kaip su būgniniais stabdžiais šiuo klausimu nežn.

Variklis

Mano įsigytas automobilis turėjo 2.0 HDI variklį 88kw yra ir 66kw, bet galingesnis variantas netgi šiek tiek ima mažiau kuro ir daug smagiau traukia :D Ne BMW, bet važiuot smagu, net ir aš visada mėgstantis užmint akseleratorių, per daug juo nesiskundžiu, o ir kuro sanaudos nėra didelės apie 6 L. HDI varikliai ant tiek patikimi , kad šrote naudotą gali nupirkti už 300-400 lt taigis, jei sugebėjote negyvai užvaikyti HDI, sveikinu, jūs specas :D Tačiau be viso gėrio HDI variklyje yra aukšto slėgio kuro siurblys, o šiame stovi slėgio reguliatorius štai čia yra achilo kulnas, 350-550 už naują daiktą, o šrote surasti pavyks labai sunkiai, nes be galo einama dalis :( Dažniausiai sakoma , kad užlinksta nuo blogo kuro, gal tai ir tiesa, bet kad labai kenkia pavažiuot tuščiu baku, kai siurblys visus nešvarumus surankioja, tai faktas- pats įsitikinau :D Kitą dieną ir užlinko, pasireikšti tai gali taip : pradžioje nepriima gazo ar davus gerai gazo užgęsta ,o netrukus darosi ir iš vis sunku užvesti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Jeigu nenusipirkote "užmušto" Pezo, tai važiuosite ir vargo nematysite, gali išlįsti viena kita erzinanti elektrinė bėda, kaip neužsidarantis langas, neveikiantis ventiliatorius/AC, užsideganti SRS ženklas, tačiau tai nėra didelės bėdos. Tačiau jei pataikysite ant damušto Pezo, tai kaip ir su, bet kuria kita mašina pinigų nespėsit kišti.

Rekomenduojami video