aidas 2012-05-17
hdi 80kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

ekonomiskas, gerai valdomas, gan grazus dizainas, neipatingai bet visai patogus

Dregnu oru elektra, nesuprantamai veikiantis peciukas, man mazokas

Bendras automobilio aprašas

Pradejo biski barsket, kraipytis plastmases po 40t. lietuvoj. Kai pirkau buvo apie 180km tai labai patiko, garsu vaziuojant jokiu, tik varikliukas vos vos gaude ir vejas girdejosi. turi netgi per daug rysio su asfaltu, laaabai gerai valdoma. vaziuokla is pradziu galvojau kiek kietoka, bet pavazinejus su kitom masinom tai gan nebloga. Siulyciau detis r15 ar r14 ratus. optimalus komforto/sukibimo variantas. Nu vaziuokle sitai masinai tikrai didelis pliusas, laiko kelia, pakankamai minkstai ir stabiliai rieda. Dizainas jau susenes biski. Norint maloniai jaustis reikia nuolat kruopsiciai valyti ir purksti purskaliukus plastmasei (noriu pasakyti nera tokiu elementu kurie sukurtu malonia aplinka net jei bus biski apdergtas salonas). Salonas gan grazus siaip ar taip. Is minusu butu elektra. Tai grybaujanti elektra slapiu oru (ne vienas turiu, tad is draugu girdejau tokiu problemu), buna tai issijungia kas nors tai dar ka. Tas peciukas prastmanus tai nesamone mano nuomone. Kad ir ka bespaustum visad isijungia klimatronikas, tada uzjungia vejeli i galo, pradeda baubt o tu sankryzoj issigasti ir vos kam nors neirurini. tada bandai isjungt, nesigauna, isjungi vel netycia ka numygi ir vel ten fokusai. Nu per 2 metus nemoku juo naudotis. Ar norint is karsto i salta padaryt reikia ta knopke 30sec maigyt, vaziuojant tas nelabai patogu. Labai, netgi labai ir ypac ziema yra gerai sildomos sedynes. Nemazas pliusas autopilotui. Man mazoka masina. Man norisi dideles auto todel atsisveikinau su sia masina.

Variklis

2 litru hdi 80kw. ekonomiskas, netgi labai. Miesti iki 6 dyzelio. bet nukencia trauka. netrauka vaj kaip netraukia... bet aisku galima lyginti ir su kitom masinom :) per du metus jam nieko daryt neteko, veikia gerai. problemu nebuvo.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

sakyciau neblogai. nuvertejimas nera gan didziulis, aisku priklauso nuo to kaip islaikysi. remontai nekainuoja. baisiausia kas gali buti tai turbina, sunkiausiai prieinama vieta, bet cia tas beveik visose masinose. O cia sitam peze lyginant su dauguma kitu auto priejimas visur tikrai labai geras. nekalbu apie pasatus ir audines ir kitus lietuviskos idealogijos kledarus. dalys nebrangios. detale 50-150lt. o ir kokybe ju gera, pakeitei ir pamirsti. niekad dar neteko remontuoti to paties ir isvis remontutoi teko labai mazai. butino remonto netgi ir nebuvo, man norejosi idealios auto todel tvarkydavau vos kas tik nutikdavo.

Patarimai perkančiajam

Kai as rinkausi tai ieskojau, pigios, ekonomiskos ir svarbiausia patogios auto. Atrodo neimanoma toks derinys. Rinkausi gal gera pusmeti, ir apsistojau ties 406. Jei tau reikia kazko isskirtinesnio nei kad wv ar audi. Neturi daug islaidu kurui, ir tau geriau vaziuoti troleibusu nei barskanciu keldaru tai siulau rinktis sita pezo. Tikrai patogi, paprasta, ekonomiska gan grazi masinele. Verta tu pinigu ir tikrai vykes modelis. Galvojantiems appie sito pezo pirkima siulau daug nesvarstyti. O ir internete tikrai daug geru atsiliepimu, jie is niekur neatsirado!

Rekomenduojami video