- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Isvaizda, gan kokybiska vidaus apdaila
daznai susidevi galines traukes,
Peugeot 406 coupe trauke mane savo išvaizda, isigijau pigesni varianta su 2l varikliu, Kaip tokio svorio auto (~1500kg..) - gan kietoka(vaziuokle) - bet puikiai stovi ant kelio.
Kaip minejau variklis 2l, - galios(97kw) jis neturi LABAI daug, bet ne 'dragistui' ar kitokiam 'sportininkui' jos pakaks. Automobilis turi gan ilgus pirmus begius (1,2...) todel gan 'bukas'. ideta duju iranga(iv) - su kuria puikiai draugauja, kuro sanaudos mieste ~11l, uzmiesti ~8l (graziai vazinejant - duju)
Didziausia peugeot problema yra elektra, bet su ja didesniu problemu apart ziema zypciojanciu salono lempuciu neturejau (paprasciausiai i kontaktus vandens pateko) varikliai ju tikrai geri, bet jei pirkt v6(3l) modeliuka(kuris vos litru daugiau kuro vartoja uz 'dvilitri') - reikia atsidet viena kita tuks lt.. (nes dirzu keitimas yra gan brangus) Del vaziuokles - daznai (kas ~20tuks km) susidevi galines traukes, - bet jos nera LABAI brangios.(~160lt)
Jei megsti 'paspaust' - net neziurek i 2l varikli.. jis nei taupus (~~12l) nei turi pakankamai galios 'pasportuoti'