pasalietis 2015-09-04
206-okas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mazas, vikrus, manevringas, leidzia pasijusti lakunu, labai pigus, kuro reikia kokybisko, bet jo reikia pilti puslitriais.

Minusai musu: neapziureta, pagaileta laiko ivertinti profesionalams, pasitiketa per daug sveitimais zmonemis, pasitiketa per daug savimi, kad galima paciam susitvarkyti

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,5
Bendras automobilio aprašas

taip jau nutiko, kad pusesere vazinejo su apynauju tokiu su 1.1 motoru (ridos neatsukinetos - ne lietuvoj pirkta, ne lietuvoj vazineta ir ne lietuvoj parduota), o as pirkau 2.0 hdi. pirmas ispudis - automobilis jaunimui, labiau tiktu pavadinimas lektuvas ant ratu. 1.1 varikliukui sugedo pavaru deze, pakeite, ar suremontavo, bet vis tiek nieko gero, tai pardave su tokia beda. Daugiau jokiu bedu tam pezui nebuvo, bet jis apynaujas buvo. Maniskis jau zymiai senesnis ir tikrai LABAI daug vargo mates. Vazineju su auksciausios klases automobiliu, tai isedus net vaziuoti nemokejau pradzioje: soka, lekia, uzia... Vaira krustelni, tai atrodo, kad baisu posuki darei. labai staigus. Pirkau del to, kad nesurudijes ir ekonomiskas. Tikrai nesurudijes - 15 metu anei rudeles, nors buvo vieta ant galinio dangcio kur dazai nukrite. Tikrai ekonomiskas - su pilnu baku 800 km ir dar puse bako darbininkui prasivazineti liko. Idomumo delei nuvaziavau i pezo servisa kaune, tai prirase litaniju virs 1000 eu. Visa vaziuokle gatava beveik, leidzia radiatorius, kuro bakas, kuras variklyje kazkur bega... Nors variklis atrodo tikrai geras, bet negerus parametrus parode vienas purkstukas (labai neigiamus, reikes keisti) ir oro srauto matuokle bloga. Megstu dinamiska vairavima, bet ne tiek ekstremaliai - taupausi pinigelius lexusui ls arba bmw 7 klases - ten ir trauka ir komfortas. Kadaise turejau audi a8 tai amzina beda greicio virsijimas: vaziuoji 160, o jausmas lyg 90 vaziuotum ir neina priprasti tik ismoksti orientuotis.

Variklis

Nera ka ir aprasineti: lektuvo motoras ir tiek. Darbininkas sake, kad autodalyse kitas variklis 70-100 euru kainuoja. Man tai tepalus pakeisti brangiau atsieina. Ir cia kaina jau su isemimu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Daiktai neturintys vertes nenuverteja. Atpinga zinoma per eile metu viskas, bet jei svarstytumete skirtuma tarp rimto automobilio ir sito nuvertejimo, suprasit, kad jis nieko nekainuoja. Sake labai brangu tvarkyti galine vaziuokle, o visa kita is padevetu dedama ir gerai buna. Zmonai nepirkciau, nes cia kaip motociklas su priekiniu ir soniniais stiklais ir durelemis. Kaip nekeista, vietos uzteko priekyje ir gale. Nors ugis 185. Na gale ne uz tokio kaip as dramblio, uz zmonos, bet uzteko. Labai patiko musu 4 metuku vaikui, ypac greitejant - jausmas kad tuoj kilsim, juokdavosi vis spustelejus akseleratoriu. Grazus, aky traukiantis automobilis uz dviracio kaina.

Patarimai perkančiajam

Reikia galva ant peciu nesioti: nesupranti, duok tam, kuris supranta. Patikrinimas servize kainavo viso labo 15 eu, o pasake viska, ko net neitareme. Argi cia pinigai uz zinias? Butume zinoje, butume nepirke, bet labai jau buvo grazus ir labai zmogus butent tokio ir norejo. Uz grozi reikia moketi savo kaina. Ar turit tiek?

Rekomenduojami video