2020-11-22
Opel Vectra c pre fl 2.2L Dti hatchback
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Variklis, mech dėžė, sukimo kampas, puikus gabaritų matomumas, tvirtai stovi ant kelio, graži išvaizda.

Salono surinkimo kokybė, problemos su trauka, kuro sąnaudos, išskirtinės problemos kurioms sunku rasti sprendimus.

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Vectra c 2.2 dti. Pirmasis asmeninis automobilis. Nusipirkau tikėdamasis ekonomiško važiavo ir mažų remonto kaštų, iš esmės lūkesčiai pasiteisino. Remonto ir dalių kainos mažos lyginant su tų pačių metų konkurentais. Kas neduoda ramybės, tai yra vidutinės kuro sąnaudos 7.5l/100km, tokioms sąnaudoms tikrai per mažai galios, iki 100km/h dar važiuoja, po to norint kažką greit apsilenkti, reikia pagalvoti du kartus... Aplamai, kad važiuoti užtikrintai su šiuo modeliu, reikia visada laikyti apsukas virš 2k rpm, kitu atveju yra bukumo viršūnė. Tų pačių metų audi 1.9l 96kw nepalyginamai gyvesnė traukos atžvilgiu, o ten sąnaudos 6l/100km... Automobilis gan išvaizdus, hatchback'as, tamsiai mėlynos spalvos su originaliais r17 gts ratlankiais traukia akį ir kad ir kaip keistai skambėtų, išsiskiria minioje. Per 4 metus apturėjau daug įdomių problemų, kurioms išspręsti reikėdavo aplankyti ne vieną meistrą ar servisą. Lašėjo tepalas, prireikė daug laiko ir pinigų, kol buvo surastas bėdos židinys, kadangi apsivarvaliuodavo tepalu visa variklio galinė dalis pradedant nuo turbinos, baigiant karteriu, buvo nuimta turbina, karteris, keistas tepalo slėgio daviklis, tepalo grįžtamasis vamzdelis , kol galiausiai atrasta problema, tepalo padavimo vamzdelis ir nebuvo meistro kuris iškart galėjo pasakyti kur problema.. Išlindo turbinos sparnuotė (150 eur su keitimu ir sistemos plovimu). Pradėjo ėsti vairuotojo pusės galines kaladėles ir kaisti diskas, per metus teko pakeisti 2 galinius kaladėlių komplektus, keistas suportas, rem. suporto komplektas, diskai, stabdžių sistemos šlangutės, vamzdeliai, niekas nesuprasdavo kodėl kaista tas diskas, galiausiai po ilgo laiko atsirado žmogus kuris turėjo tokią problemą ir taip pat keitė viską, kol priėjo iki pagrindinio stabdžių cilindro (50 eur + keitimas). Pasibaigė generatoriaus diržo įtempėjas, nuspjovė ir ištampė generatoriaus diržą (100eur su keitimu). Užsidegė abs lemputė, praeitas visas laidynas, pakeistas guolis su abs žiedu, elektrikai nieko neranda ir iki šiol ši bėda dar yra.. Rasoja lempos ir salonas, pastoviai reikia gramdyti priekinį langą iš vidaus žiemos metu, nors salono filtras keičiamas. Nustojo groti vairuotojo pusės kolonėlės, prireikė pasikeisti originalią magę, nes pasirodo ji perdega ir gan dažnai. Visa tai įvyko per 60 tūkst~ km. Automobilio salonas prastai sudėtas, nors medžiagos gan kokybiškos, viskas traška ir braška, durys kranksi ir tai yra pataisoma tik laikinai. Garso izoliacija labai prasta. Tamsiu, šlapiu paros metu labai prastai apšviečia kelią, jei norima priekyje sėdėti komfortiškai, gale vietos nebelieka. Iš variklio ar mechaninės greičių dėžės jokių problemų, tekdavo važiuoti gan didelius atstumus per trumpą laiką, po kelis šimtus kilometrų ir tikrai nepavedė nei kartą. Šis modelis mane atkratė nuo opel markės automobilių ateityje, galbūt tiesiog nepasisekė, bet taip jau yra.

Rekomenduojami video