2017-05-29
Opel Vectra 1.9 88 Kw Dyzelis (2005)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškumas, garso sistema, kaina, sukurtas važinėti užmiestyje, gera garso izoliacija, puiki 6 - šių pavarų greičių dėžė, geras 1.9 88 kw variklis, komforto įranga

Centrinės konsolės valdymas, posūkių svirtelės valdymas, kieta važiuoklė, nykus salono interjeras, kietos ir barškančios salono apdailos, nerangumas, didelis pasukimo spindulys, nuobodus, gamintojas neturintis gero vardo

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas

Vis gi tai Opel. Todėl jokių didelių stebuklų iš jo tikėtis neverta. Automobilis patiks tiems, kurie nekelia jokių didelių lūkesčių ir ieško tiesiog paprasto, darbinio, kasdieninio automobilio. Automobilis yra kietas, juo važiuojant jaučiasi kiekvienas kelio nelygumas, o per greičio mažinimo kalnelius su juo važiuoti tikrai skausminga, važiuoklė kieta ir visiškai nesuteikia jokio komforto, na kad visiškai nenurašyti, tai gal būt kažkiek minkštesnė už sportinę, tačiau tikrai nedaug. Automobiliu geriausia važiuoti lygioje, tiesioje magistralėje. Salono apdailos kietos, todėl braška, traška, barška važiuojant nelygiu keliu, tai nėra malonu, be to pats interjeras nėra gražus, bet šiek tiek geresnis nei kokio Golf, arba Passat, tačiau toli gražu iki Bmw, arba Audi. Visiškai nevykęs centrinės konsolės valdymas, jeigu reikia kažką skubiai atrasti įjungti arba išjungti, kad ir elementariausią kondicionierių, tokiu atveju reikalinga atlikti daug vairuotojo dėmesį labai blaškančių veiksmų, pvz. Norint įjungti oro kondicionierių, reikia: Paspausti didįjį oro srauto reguliatorių, jį sukiojant, monitoriuje išrinkti eilutę 'Air konditioning", išsirinkus vėl paspausti ant jos, tada šalia esančiame langelyje uždėti varnelę, vėl spaudžiant tą ratuką... beviltiškas reikalas, įsivaizduokite kaip sunku tiek veiksmų atlikti, važiuojant kokioje judrioje Vilniaus gatvėje... apskritai visas centrinės konsolės valdymas, veikia tokiu principu, kaip kokio televizoriaus nustatymų, nieko ten greitai nerasi, o juo labiau nieko nerasi nežiūrint į pagrindinį displėjų, tad sistemų valdymui rašau visišką kuolą. Kita vertus visą konsolės valdymą galite perleisti šalia sėdinčiai žmonai, ji ten tikrai turės ką veikti, kai jūs paprašysite ką nors surasti ir įjungti. Kaip ir centrinė konsolė, taip ir posūkių svirtelės valdymas yra toks pat beviltiškas, Opel inžinieriai sukūrė trijų posūkio signalo rodymo padėčių sistemą, vos vos pajudinus, posūkio signalas sumirksi vieną kartą, spustelėjus truputį smarkiau, sumirksi tris kartus, na o spustelėjus smarkiai - mirksi iki išsijungimo (išjungimo), sistema gal būt ir būtų nieko, tačiau norint signalą parodyti staigiai, galima sėkmingai juo mirksėti i visas puses, sukeliant įdomių klausimų iš paskos važiuojantiems, nes jeigu spustelėję svirtelę žemyn, rodysite posūkį į kairę, tai norint atšaukti, bandydami kilstelėti svirtelę aukštyn, iš karto jau rodysite posūkio signalą į dešinę, kadangi svirtelė neužsifiksuoja. posūkio signalo atšaukimas vyksta svirtelę spaudžiant ta pačia kryptimi, kaip ir įjungiant, aišku prie to įmanoma įprasti. Visa kita yra paprasta, primityvu ir nuobodu, skydelio rodmenys paprasti, o jeigu dar išsirinkote modelį su nespalvotu displėjumi, kaip pas kokią nokia 3310 ir paprasta, bazine komplektacija, be odinio salono, tai mašinos interjeras tiesiog panašus kaip traktoriuje. Pilka, plika, niūru. Dalykai, kurie vis gi gali patikti: 1. Nebloga garso sistema, tikrai skamba ganėtinai švariai, gražiai ir garsiai, galima klausytis tiek roko, tiek klasikos, tiek visokios kitokios muzikos, garso sistemos minusas - ekvalaizeris, leidžia nustatinėti tik Treble ir Bass dažnių juostas, o tai yra tas pats, kas neturėti galimybės į savo mėgstamą patiekalą įsidėti norimo padažo, galima tik užsibarstyti druskos. 2. Šildomos sėdynės. Puikus dalykas žiema, nors užšyla kiek lėtokai, bet kai jau užšyla, tai tikrai nebūna per mažai. 3. Pastovaus greičio kontrolė, puikus dalykas ilgose kelionėse, nereikia laikyti kojos ant greičio pedalo, o ir kuro sąnaudas bc rodo mažesnes, nei važiuojant jos nenaudojant. 4. Šešių pavarų greičių dėžė. Apskritai, pati greičių dėžė labai puiki ir labai man patiko, pavaros ilgos, o važiuojant magistralėje 130 - 140 km/h greičiu, įjungus 6 - tą pavarą, variklio apsukos būna tik apie 2000/min, tai leidžia turėti 5 - 6l. / 100km. Kuro sąnaudas, tai puiku! Ekonomišku važiavimu Vectra tikrai pasigirti gali. Net ir važiuojant 180 km/h. greičiu, važiuoti magistrale yra malonu ir tikrai nesijauti artėjantis prie automobilio galimybių ribos, valdymas važiuojant tokiu greičiu nėra sunkus. 5. Automobilis gali labai patikti vykstant į kelionę, tačiau visiškai nuvils važinėjant mieste, nes yra visiškai nerangus, nemanevringas, pasukimo spindulys didžiulis, ir kaip ir minėjau, su beviltišku prietaisų valdymu. 6. Jeigu kelionėje nuobodu, galima nuolat žaisti su sėdynės padėčių reguliatoriais, kurių tent begalė, bet patogią sėdėseną rasti vis vien bus sunku, bet bent jau galima nuolat jos ieškoti. :) 7. priekiniai ir galiniai parktronikai - puikus dalykas, su jų pagalba, nesunkiai galima mašiną įsprausti į siaurą tarpelį daugiabučio kieme, tarp kaimynų automobilių, pačiam išlipti per bagažinę, arba stoglangį (jei tarpas toks, kad durų atidaryti nebeįmanoma"), ir nepaliekant šansų kaimynams įlipti į savo mašinas, kol jūs neišvažiuosite, taip juos pamokyti, kad kitą kartą jums paliktų daugiau vietos :D 8. Automobilis gali patikti tik tada, jei pasiseks nusipirkti su odiniu salonu, spalvotu displėjumi ir pilniausia komplektacija. tuomet turėsite tiek, kiek 1997 metais jau turėjo Audi a6. :) Visi kiti variantai skurdūs, nykūs ir nuobodūs. 9. Patikti gali ir variklis. 1.9 L. 88 kw, jis ekonomiškas, patikimas, o 88 kw. pilnai užtenka palikti prie sankryžos kokį golfą, arba audi a4, bei panašius modelius. kitaip sakant, galios ir ekonomijos santykis neblogas. žinoma jo galimybės ribotos ir jeigu sumanysite parodyti ragus kokiam 3l Bmw, tai tuos ragus greičiausiai matysite jūs pats :). 10. 8 - nių oro pagalvių sistema. Aišku didelis klausimas, ar jos dar veikia ir yra savo vietose, bet opelis jų tikrai nepagailėjo, tiek priekyje, tiek gale, tiek šonuose, valio, saugumas yra gerai! :) Likę dalykai, taip pat nėra labai džiuginantys, automobilis sveria apie 1500kg, iš išorės atrodo didelis, tačiau salone nėra taip erdvu, kaip gali pasirodyti, jeigu priekyje sėdintys atsistumtų sėdynes maksimaliai atgal, gale sėdintiems beliktų kojas susikelti ant sėdynes, nes tarpo joms ten beveik nelieka. Automobilio remonto ir priežiūros išlaidos, tikrai nėra tokios mažos, apie kokias jums sekė pasakas garažiniai meistriukiai, jeigu mašiną norėsite remontuoti naujomis detalėmis, nesidaužydami rankų "šrotuose" (save ir savo laiką gerbiantys žmonės ten rankų nesidaužo), tai stebuklingai pigaus aptarnavimo, arba pigių detalių, tikrai nesitikėkite. Aišku tai nėra Audi A6 kainos, arba kokio 5 serijos Bmw, tačiau jeigu nusipirksite automobilį aplestą, galima į jį sėkmingai sukišti triženkles sumas ir vis vien jis byrės, kol nepakeisite visko, ką pražiūrėjote pirkdami. Pvz. Galinio rato guolis kainuoja 100 eur. plius keitimo kaina, egr vožtuvas 200 eurų, pakeisti galines spyruokles ir amortizatorius - apie 150 eurų ir t.t. nesusiviliokite pigiais garažinių remontais ir pigiomis, neaišku iš kokio sviesto pagamintomis detalėmis, nes skūpus moka dvigubai, o remontuojat pigiomis detalėmis, bet pas garažinius meistrelius, mašina vis byrės, byrės ir byrės. Tada pradėsite keikti opelį, kreivus Lietuvos kelius, aplinką, Karbauskį ir t.t. Kaip remontuosi - taip važiuosi. Kas dėl mašinos patikimumo, tai bet kuriuo atveju naujesnės kaip 10 metų Vectros jau nenupirksite, na o 10 - 12 metų, turtingose europos šalyse, jau yra skaitomas kritinis automobilio amžius, tad ar dar kyla klausimų dėl patikimumo? :) Visos šios kartos mašinos buvo gamintos ir yra gaminamos taip, kad atvažinėtų garantinį periodą, išriedėjusios iš salono, na savo garantinius periodus jos jau senai pasuko, tad tikėtis iš jos, kad ji neges dar 10 metų, yra naivu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvertėja ganėtinai greitai, nes Opel tai ne Bmw. be to, gali būti, kad jūs ir būsite jos paskutinis savininkas, prieš ją palydint į "šrotą", nes pats modelis greitai sensta, o senų opelių niekas nenori pirkti, nebent koks vaikėzas giliame kaime, pasivažinėjimui po laukus. Eksploatacija nėra tokia pigi, apie kokią pasakoja garažiniai meistriukai, o be to kaip ir visiems šios kartos automobiliams, taip ir šiam, 10 metų jau yra kritinis amžius, ką nurašo Vokietijoje, Belgijoje, Prancūzijoje ir t.t. tą atveža parduoti čia, tad patikimumas priklausys tik nuo to, kaip patys ją remontuosite ir kiek būsite pasiryžę į ją investuoti. Kadangi automobilis jau kritinio amžiaus, nenustebkite, kad po pirkimo teks pakeisti daug rimtų dalykų, pvz.: Turbiną, sankabą, greičių dėžę ir pan. Nesitikėkite nupirkti tokios būklės, kaip tik prieš 10 min nuriedėjusios nuo konvejerio, taip tikrai nebus.

Patarimai perkančiajam

Nepirkite iš perpardavinėtojų turguose! Arba jeigu jau nutarėte rizikuoti, tai nepagailėkite pinigų gerai patikrai servise, nes visi pardavėjai meluoja išsijuosę. Tikrinkit viską. Nepirkit, jeigu dega tokie indikatoriai, kaip "Check Engine", arba serviso indikatorius, perpardavinėtojai gali sekti pasakas, kad tai tik neištrinta klaida, bet tai bus melas, nusipirkę automobilį su degančiu įspėjamuoju indikatoriumi, greičiausiai gausite remontuoti kokį Egr vožtuvą, arba šiaip bus kas nors rimto, tad iš karto ruoškit kokius 200 - 300 eur. remontui. Žiūrėkit, kad nedūmintų visokių spalvų dūmais, jeigu po užvedimo praėjus 30 min. iš duslintuvo dar vis tebesiverčia balti dūmai, o pardavėjas jums seka pasakas, kad tai garuoja kondensatas, tai su tokiu pardavėju iš karto siūlau atsisveikinti, nebijokite užminti gazo iki dugno ir stebėti dūmingumą. tikrinkite, ar veikia oro kondicionierius, nes jo kompresorius brangus, turbiną, na kitaip sakant, geriasia bus, jeigu nuodugniai tikrinsite savo pasirinktame servise ir kuo toliau nuo tos vietos, kur mašina parduodama, kad būtų kuo mažesnė tikimybė servise sutikti pardavėjo pažįstamą meistrą. Nepirkite pigiausio varianto, nors tai ir opelis, tačiau gero daikto niekas už dyką neatiduoda, jeigu mašina parduodama brangiai, yra tikimybė, kad savininkas daug į ją investavo, gal būt sutvarkė didelius kritinius gedimus ir t.t, tad netaupykit pirkdami, taupysite kainos atžvilgiu, tą, ką sutaupėt, išleisite remontui, tad jums rinktis kas geriau. Šį modelį siūlau rinktis tiems, kam nereikia prašmatnios, prabangios mašinos, kam nėra nemalonu važinėti su kieta kaip akmuo važiuokle, tiems, kad daugiau važinėja užmiestyje, nes mieste mašina labai nerangi. Stenkitės pirkti su kuo geresne komplektacija ir TIK spalvotu displėjumi, nes nespalvotas šiandien atrodo visiška atgyvena, Tik su odiniu salonu, nes paprastas atrodo labai nykiai... tai tikrai nėra tas automobilis, su kuriuo būtų galima kažką nustebinti, jis greičiau nuvils nei nustebins, bet automobilis geresnis už golf, passat, mazda ir pan. Modelius. Žiūrėkite, ką perkate, būkite budrūs ir gudrūs :)

Rekomenduojami video