2021-05-17
Advokatauju
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Smagus

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Gera įranga
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus

Rimtas- tik ant akumuliatoriaus

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Noriu suadvokatauti atsisveikintai simpatijai-opel vectrukei... Per šešerius metus nuriedėjo daugiau nei 200 000 km. Atsisveikinau, kada spidometre rodė daugiau nei 460 000 km. Keliauta kasdien po 140 km. Jokių didelių problemų. Variklis 2,2 l, dyzelis, 92 kw. Aišku, ne porshe, bet traukia smagiai. Korozija-minimali (prieš tai turėjau Audi A4 quatro (b6), ten sparnai priekiniai kiaurai išrūdiję buvo.). Vectruke minkštesnė, nei audi, bet važiavimas smagus. Ne lakstymui, bet aplenkti nėra didelių bėdų. Buvo ir kablys sumontuotas.traukė normaliai ir priekabukes, ir audines is pusnių žiemą. Dizainas nepabostantis, bet ir neišsiskiriantis. Tautos automobilis. Turėjau sedana, tai vietos ir salone ir bagažinėje pakankamai. Kuro sąnaudos apie 6 litrai. Tepalų nerijo. Nors ne xenonai, bet žibintų apiplovimas buvo. Parkeliavusi Vectruke buvo iš Suomijos, tad sumontuotas defa karterio šildytuvas (neteko pasinaudoti, nes grįžo be laido), o va webasto (įtariu, kad pardavėjas apie ją nežinojo) - puikus reikalas žiemomis. Juolab, kad valdymas suinstaliuotas i standartinį kompiuterį - salono šildymo reguliavimą. Iš didelių remontu-pora kartų generatoriaus skyvas, dirzelis. Varikliui, pavarų dėžei, sankabai jokių problemų.

Rekomenduojami video