2017-10-28
Opel signum 2003 2.2 dti 92kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, puiki kompektacija, nebrangus, gražus dizainas, pigios detalės, garso sistema neprasta

Elektronika, 2.2dti užsivedimo problemėlės, kietoka važiuoiklė, aux nėra.

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu 2 metus, pravažiavau virš 100 tūkst.km, turėjau daug problemų, bet visos ištaisomos. Dabar rida apie 370 tūkst. -Taupus (ramiai važiuojant trasoj 5,5, mieste 7,5; neramiai 6,5 ir 9 litrai); -Visų signum neprasta komplektacija (pas mane oda, šildomos sėdynės, parktonikai gale ir priekyje. veidrodėlis neakinintis, spalvota multimedia su navigacija, kurios niekada nepanaudosite :D). Gale sėdėti malonumas, priekyje sėdynės vidutinės. -Trauka iki 1800-2000 apsukų neįsipudinga, vėliau atsigauna (nors kažkas minėjo, kad tipo nėra traukos lago, tačiau pas mane jis yra). Autostradoj 110km/h važiuojant ir paspaudus pedalą iki galo greitai 160-170 pasiekia, vėliau jau sunkiau, bet niekas Lietuvoj daugiau ir nelaksto; -Labai dažna bėda purkštukų tarpinių sudilimas, todėl auto ilgiau pastovėjus, ypač nosimi į viršų prigaudo oro ir reikia labai kankinti starterį, kad užvesti arba tik buksyruoti. Problemos kaina 100 eur. -Labai žiūrėti reikia elektroniką, nes kontaktai labai mėgsta oksiduotis, pas mane dėl to buvo užlinkę viršutinis bagažinės stop žibintas, galinis valytuvas, galiniai parktronikai, galinio stiklo pašildymas, vairuotojo sėdynės šildymas, galinės stop lempos. -EGR anksčiau ar vėliau reiks išprogramuot (-+50eur), nes jis elektrinis ir jei jau kartas nuo karto pradingo trauka ir "check engin" užsidegė (užgesinus variklį ir vėl užkūrus turi vėl viskas veikti), žinok kad greitu laiku reiks išprogramuoti (aš metus pravažinėjau su kartais dingstančia trauka kol visai užlinko EGR). -Pakaba kietoka, nepigios priekinės šakės, kurios yra brangiausia važiuoklės dalis tačiau galima šakės šarnyrą restauruoti, o likę du šakės silentblokai keičiasi atskirai. Gale dažnai nueina vadinamas girgždukas (su darbu manau apie 50-60 eur, jei lengvai nusiims, tačiau varžtai suvedinimiai mėgsta prikepti ir kainuos 100eur. Atraminis guolis kainavo su darbu apie 50-60 eur., Rato guolį pasikeisti apie 100eur kainuoja (už galinį mokėjau ~80eur); -Garso izoliacija prastoka. gaila nėra aux jungties nes muzikos aparatūra tikrai neprasta, bet tenka radijos klausytis; Iš esmės auto man dažnai gedo, todėl nesu juo patenkintas, tačiau patį automobilį malonu vairuoti ir jis man prie širdies.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Sąlyginai nebrangios detalės, bet bent jau man daug reikėjo remontuoti, todėl sumoje gavosi per 2 metus apie 1200-1500eur

Patarimai perkančiajam

Žiūrėti ar veikia visa elektronika; Priekinės šakės ar sveikos; Gale vadinami girgždukai dažnai keičiami (tikrinti ar ratas nekliba); Purkštukų tarpinės susidėvi dažnam ir sunkiai kuriasi; Elektroninis EGR, kuris anksčiau ar vėliau užsilenks;

Rekomenduojami video