Signum yra jėga! 2015-11-03
Opel Signum 2.2TDI 2003m.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kainos ir kokybės santykis, ekonomija, valdomumas, patogumas, įranga, trauka, garso aparatūra, išvaizda.

Medijų prijungimas prie radijos, garso izioliaciacija.

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu signumą jau beveik antri metai. Parvaryta iš Olandinjos, mokėjau 10k litų, ledas, viskas veikia, pati pilniausia komplektacija, išskyrus automatą ir šaldytuvą, kurių net pats nenorėjau. Mašina tikrai nenuvylė, pirkčiau antrą kartą. Palyginus kai už tokią kainą turi daugiau nei bmw ar audi. Aišku tik medžiagų kokybė prastesnė. Atrodo tikrai gražiai. Važiuoklė šiek tiek kieta, tačiau ant kelio laikos kaip įkalta. Labai maloniai ir lengvai valdos, tik šiek tiek sukimo kampas galėtų būt didesnis. Audio aparatūra groja labai gerai, žemi taip pat stipriai jaučias. Čia opelių privalumas. Pas mane kai 2.2 variklis tai nuvylė radijas, nes diskus skaito sunkiai, usb pajunkti neįmanomą, aukso taip pat. Lieka tas daiktas, kur kišas į prikurkę ir per radijo bangas gali leisti muziką, tačiau vėl, prikurkė veikia tik su įjungtu degimu. Bagažinė labai netalpi, kaip universalo, tačiau atsilenkia sėdynės. Tai manau geriau nei katafalka pirkti. Nepatiko garso iziolacija, sėdint gale iš vis labai girdisi išoriniai garsai, o važiuojant virš 110 ir prieky, tas tikrai nervina. Borto kompiuteris labai patogu ir gražu. Tikrai gražiau nei bmw tu pačių metų su kasetine magnetolą. Rankinis veikia tik sustojus, užtraukus važiuojant neveikia.

Variklis

2.2 dyzelis senas, bet geras variklis, grandinė didelis privalumas. Traukos kai su tiek kw tikrai užtenka. Be problemų kažką aplenksit arba pajudėsit sankryžoj greit. Reikia žiūrėt tepalus ir filtrus. Viskas labai paprastai pasikeičia. Per du metus problemų jokių neturėjau, neįskaitant vienos žvakės, kuri centus kainavo, o gazo paspaust tikrai nesikuklinau. Tačiau problema, kad nėra 6 pavaros ir nesičipuoja. Jei yra galimybė tikrai geriau imt 1.9CDTI 110kw. Neišsigąskit, kad garsiai dirba turbina, taip turi būt. Bet tai ir dar vienas privalumas nes gerai skamba.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksplotacija signumo yra labai pigi. Visų pirma tai dėl mažų kuro sąnaudo. Poto retai kas genda, o jei sugenda dalys labai pigios, jei mokat ieškot. Man buvo sugedęs rankinis, galiniai amortizatoriai, guolis ir kelios traukutės gale, už viską sumokėjau kiek nelabai pamenu, bet labai nebrangiai. Bet važinėju ne pačiais geriausiais keliais. Šiaip laikytų tikrai ilgai viskas. Ligos tai vairo stiprintuvo siurbliukas, rast deficitas, o ir kaina apie 200€. Bent man pradėjo plyšti sėdynių oda per siūles. Elektronika visa laiko puikiai, tik vienas veidrodėlis nešildė.

Patarimai perkančiajam

Ieškokit su kuo mažesne rida aišku, žiūrėkit salono būklę, tikrint važiuoklę, geriausia pilnai vesta serviso knyga, kad būtų. Jokiais būdais nepirkit su 3.0 litrų varikliu, labai genda ir brangu taisyt. Iš bėdos 2.2 dyzelis, o geriausia 1.9CDTI, 110kw, užsičipuoji ir pasaka.

Rekomenduojami video