meskus 2012-05-30
opel omega b
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

erdvumas konfortas

rudys

Bendras automobilio aprašas

opel omega b 1995 metu 2.5 v6 125kw, ka galiu as apie ja pasakyti taj didelis konfortiskas automobilis,isvajzda gal kiek viresnio amzaius zmoguj vazineti kurta bet grazus ratai tamsinti langai kamei groteles pakejcia ta isvajzda bent manuo nuomone i geraja puse,salono medzegos pakankamai kokybiskos kaip tokiu metu, zvirkeliu vaziuojant niekas nebilda nebraska salone nors masina jau 17 metu vaziuoti su ja ilgose kelionese vienas malonumas pakaba labaj minksta ir konfortiska jokie a6 ir bmw 5 klases neprilyksta pakabos minkstumu cia kalbu is patirties ir galit su tuo nesutikti tik tie kas nera vaziave su omega o vaziuokles islajkymas nebrangus ir ji patikima ilgaamze pagrindines bedos su priekinias satbilizatoriais daugiau kaip bedu neturi kebulas yra susipykes su rudimis bet apie dugna to negaleciau pasakyti dugnas tikrai neprikaistingas kaip tokiu metu jokiu prarudijimu ir pan,erzinantis dalykai butu taj kad per koki veidrodeli beziuretum bagazines praktiskai nesimato taj erzina mazose aikstelese,dar is minusu pazymeciau prikinius zibintus nes jie tikrai labai blogai sviecia,ir taj visose 3 turetose omegose bet visa taj pagerina ideti xsenonai

Variklis

variklis kaip man trukos uztenka i valias apie ekonomiskuma galiu pasakyti nuo 9 trasoje iki 16 mieste vaziuojant trumpais atstumajs ir neisilusiu varikliu vidutiniskai 13ltr duju bendzo panasej tiek pat , apie paty varikli kalbant taj jis yra labaj megsdtantis apsivaryt tepalajs per galvuciu dangtelius dangteliai plastmasiniai ir nuo karscio ir senumo isilanksto ir cia jau ju liga tas pats ir su 3.0 ltr ir ko pasekoje tepala pradeda varyt per sonus ir bega tiesiai ant ismetimo kuliko ko pasekoje nemazaj dumu ir lajku nepasalinus problemu liepsnos su metaliniajs galvuciu dankteliai ejo tik i opel vektra b 2.5 v6 bet taj silpniausia vita tdl kad nepramustu salniku,o ta problema tepalo varimas per galvutes dangtelius atsiranda del karterija uzsikisuio alsuoklio,paskuj problema su tepalo ausintuvu jis stovi isitajses tarp galvu vidurije ir tokiu metu jie jau parejna ir to pasekoje pradeda atsirasti tepalo vandenyje nauji jie brangus todel geraiusia ji padaryti pas tekintoje is vamzduku tai pigiausia ir tikrai ne blogiausia nes tepalo ausintuvas reikalingas saltam varikliui greiciau isildit o karstam ausinti, daugiau kaip ir nera priejimas gana geras ispriekio ir sonu o is galo taj jau nekox tikrai ardyti rejkia nemazai varikli patarciau 2ltr doch bendza duzelio td tikrai ne is naujesniu tai 2.2dti

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

sena masina daug nekajnuoja taj daug ir nenuverteja eksplotacijos kajna vidutine su golfu liginat brangi

Patarimai perkančiajam

atkreipt demesi i galiunisu ratus ar neissizerge i priekinius ratus ra krastaj nenuesti ,variklio apsitepalavima sejp i vika kaip ir betkuriam auto

Rekomenduojami video