Totas 2014-03-30
Opel Meriva racionalus pasirinkimas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, patogus vairuoti, nebrangi eksploatacija

Mažokai vietos bagažinėje keliaujant su šeima i tolimesnias keliones, nes daiktų tikrai atsiranda :) O visumoje, pagal tai ko galima tikėtis iš šio šeimos mažylio, tai kaip ir viskas čia savo vietose:)

Bendras automobilio aprašas

Automobilis nedidelis savo gabaritais, taigi visu pirma tinkamesnis ir labiau atsižvelgta į patogesnį važinėjimą mieste: t.y dėl savo nedidelių gabaritų, aukštesnės pasostės, trumpesnių pavarų. Žiūrint į komforto klasę, tai šioje vietoje jo ieškoti per daug nereiktų (juntamas bildesys ir barškėjimas važiuojant, kad ir nedideliais nelygumais) salono apdaila pigi, bet kokybiška (nenusitrina, ne itin teplios net ir dažnai liečiamos vietos). Vietos ir erdvės viduje pakankamai (mano ūgis 190cm), bagažinėje vietos ne per daugiausiai (vaikiškas vežimėlis su lopšiu telpa, daugiau tuo metu vietos nebelieka :) ) bagažinė turi tarpinį skyrių daiktams tarp pagrindinio skyriaus ir atsarginio rato, reikalui esant lengvai transformuojasi sėdynės, tad norint įtalpinti ir didesnį krovinį problemų nesudaro.

Variklis

Benzinas 1.6 (74 kW). Ecotec Variklis labai dinamiškas ir energinga nėra, bet pagal mašinos masę mieste to pakanka. Sąnaudos: mieste ~ 9 (važiavimo tipas mišrus) užmiestyje ~ 6.5 (ramus važiavimas 90 km/h) autostradoje ~7.5 -8 (110- 130 km/h). Šiaip variklis didesnių problemų nekelia, tik įprastinis šiems varikliams tepalo sudeginimas 1l- 10000km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip ir paminėta temoje "racionalus pasirinkimas" tai galiu pasakyti tiek, kad šis auto tikrai aptarnaujamas pigiai. Dalys nėra brangios, jeigu ieškant kažko tokio kas parduotuvėje per brangu ir neapsimoka mokėti už nauja tai "šrotose" jų ieškant problemų nėra. Remontas bent jau kas liečia važiuoklę tai itin paprastas ir patogus (tai įtakos turi darbų kainoms), kitas dalykas pati pakaba tikrai patvari. Gal kažkiek mažiau patogus priėjimas prie variklio skyriaus tai ten meistrai šiek tiek "vaiposi" :) Asmeniniai kaštai kiek turiu automobilį t.y 1 metai 15000 km. Paskirstymo diržo keitimas su darbu- 600 Lt. Galinė amortizatoriaus spyruoklė- 50 Lt.("šrotas") naujos kaina 180 Lt. Priekinė atraminė įvorė 20 Lt. važiuoklės darbai savarankiški :) Šie darbai atlikti tik įsigijus automobilį, dabar patikrą padariau po žiemos trūkūmų nepastebėta. Tepalai, filtrai, padangos kiekvieno asmeninis pasirinkimas kainoje, tad komentarų nėra.

Patarimai perkančiajam

Kaip ir prieš kiekvieną automobilio pirkimą, bent jau minimali patikra (su nusimanančiu žmogumi). O šiaip automobilis ganėtinai paprastas tad ypatingų niuansų čia nėra.

Rekomenduojami video