- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Minkšta ir neįtikėtinai stabili važiuoklė. Labai lengvas vairas. Standartinė įranga- įkalnės stabdis, Pigios atsargines dalys. Labai pigios. Manevringumas tai išvis puiku.
Retas automobilis Lietuvoje. Ardymui praktiškai nėra. Bet Lenkijoje daug. Iš techninės pusės tai labai panašu į Chevrolet Spark. Važiuoklės ir kitos techninės detalės lengvai gaunamos Lietuvoje, bet kėbulo detalių turbūt reiks ieškot Lenkijoje. Kondicio
Nusipirkome Opel Karl 2016 liepos mėnesio. 4 metų automobilis. Važiuoklė ideali- konstruktoriui 10 balų- ant posūkių stabili, o ir važiuojant automagistrale, paspaudus iki 160, viskas OK. Beje, nors galinese arkose posparniu ir nera, triukšmo nesijaučia. Taigi- važiuoklė gera, Važiuoklės detalių kainos jei kas- juokingos, VW Polo daug brangesnes. Tik štai Polo gali iškart gaut bile kur, o Karl reik palaukt 2-3 dienas. Ne beda. Kuro suvartojimas realus- mieste 6-6,5, užmiestyje - 4,5-5, jei važiuoji apie 90 km/h. Nustebino salono talpumas- visur kalba, kad tai VW UP konkurentas, bet as cia konkurencijos nematau. 4 normalūs žmonės gali be nuovargio važiuot 200-300 km.
Kad nebūtų daužtas. Techninė dalis paprastesne nei paprasta. Pigu viskas. Va, kėbulą sunku ištaisyt. Daug visokių išlankstymų. Ieškot klimatroniko, o ne paprasto kondicionieriaus.