2017-05-17
OPEL ASTRA G 2.0 DTI 60 kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas variklis, paprasta važiuoklė, geras salono šildymas

Prasta garso izoliacija, prastas priekinio stiklo apipūtimas, žiemą neveikia rankinis stabdis

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Praktiškas, patvarus, pakankamai ekonomiškas automobilis. Pirktas su 180 tūkst. (gal :) ), per 7 metus pravažiuota 185 tūkst. Pakeisti amortizatoriai (pigu - 25-35 eur), ratų guoliai (kaip opeliui brangu, 70-90 eur, bet jie kartu su stebule), vieną kartą priekiniai šarnyrai, gal 3 ar 4 kartus priekiniai stabilizatoriai (pigu, 12-17 eur), rankinis stabdis, vieną kartą galinės, 3 kartus priekinės stabdžių kaladėlės. Problema su rankiniu stabdžiu - esant minusinei temperatūrai (pakanka -2-3C), užšąla stabdžio trosas. Važiuoklė tikrai paprasta ir gan patvari, važinėjant ne žvyrkeliais gal stabilizatorius reiktų rečiau keisti. Variklis patikimas 60 kW su grandine, nedraguojant tikrai galios užtenka. Su tokia rida, aišku, jau apsitepalavęs :), tačiau kol kas TA dūmingumas 0,41 (nusipirkus buvo 0,28)... Esant -25C šalčiui vedasi puikiai, pakaitinimo žvakes teko keisti tik po 5 metų eksploatavimo. Nors buvo galima keisti tik vieną nebeveikusią žvakę, pakeičiau visas. Vidutinės kuro sąnaudos ~ 6,5 l. vasarą, 7,5 l. žiemą. Pavažinėjus mieste ir su vėjeliu gali siekti 8-9 (vasarą). Čia juk ne VW , tad pardavimo skelbimuose rašomi 4,5l 100 km yra bobučių pasakos :)... Čia jums ne Polo 1.4 TDI. Kėbulas, lyginant su ankstesniais opelių modeliais beveik amžinas :), pirmosios pūslės ant galinių arkų pasirodė 15 metų automobiliui. Teko skaityti, kad 1998 m. dalies pirmųjų G Astrų kėbulai buvo papildomai cinkuojami, gal toks variantas ir pakliuvo... Žiemą šildymas veikia puikiai, karštą orą pradeda pūsti vos po 4-5 km, tačiau problema su priekinio stiklo apipūtimu esant oro temperatūrai žemiau -15C , kadangi oro grotelės yra vienerios centre, o ne dvejos, tai priekinį stiklą apipučia puslankiu ties viduriu. Galima tai išspręsti įjungiant pečiuką visu galingumu, tačiau tada per ūžimą net muzikos nesigirdi :). Prasta garso izoliacija, bet ko norėti tokios klasės automobilio.

Rekomenduojami video