OPA 2013-01-19
Opel Astra G 1.7 DTI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, puikiai valdomas, patikimas ir talpus caravan modelis

ISUZU variklio dalys brangios, bet atsiperka per kuro sanaudas, elektronika opel vis dar silpna...

Bendras automobilio aprašas

Opel Astra G 1.7 DTI 2001 m. 55 kW universalas. Pigi transporto priemonė norintiems mažai mokėti už degalus. Automobilio galios pakanka mieste ir autostradoje, jeigu nenorite lenktyniauti :) Patogus universalas, labai daug įvairių krovinių galima transportuoti. Dizainas žavi savo paprastumu. Kėbulas cinkuotas, tad jeigu nepažeistas tarnaus ilgai ir akių nebadys :)

Variklis

Opel Astra G 1.7 DTI 55 kW (ISUZU) variklis lietuvos meistrų siaubas, daugelis servisų išvis jo nepriima ir nenori jo matyti :) Šiaip varikliukas turi keletą ligų, dažniausios ligos tepalo aušintuvo nesandarumas (aušinimo skysčio bakelyje radus tepalo iškart galit taupyti apie 500 Lt už naują detalę).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Patarimas norintiems turėti astra g 1,7 DTI (ISUZU)... 1) Turguje gerai apžiūrėkit po kapotu variklio skyrių, o ypač aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelį. Skystis ir pats bakelis turi būti šviesus ir be jokių tamsių tepalo atspalvių, ar likučių... 2) Nepagailėkit pinigų rimtai elektros dalies diagnostikai, pas specialistus, o ne pas megėjus patariu važiuoti. -Taip sutaupysit pinigų tokiom nepigiom prekėm kaip MAF ir EGR, pakaitinimo žvakių rėlei ir pan... 3) Ant "duobės" užvažiavę patikrinkite ar užgesinus variklį ties kuro siurbliu iš apačios nekapsi dyzelinas... 4) Nepamirškite pasikeisti variklio pagrindinio diržo ir kitų... šis modelis ne grandine varomas, ne taip kaip 2,0 DI, 2,0 DTI; 2,2 DTI varijantai. 5) Nesileiskite apgaunami pardavėjų kai jum rodys į variklį ir sakys: " va matai ant variklio užrašą - OPEL- tai žinokit kad tai tikrai ne opelio, o japonų ISUZU firmos variklis. Dar vienas variklio 1,7 varijantas yra opel astrose g, bet jis yra 1,7 ir tik 50 kW. Na sako kad ir 50 kW pakanka ir jie ilgaamžiai varikliai. Na bet kas ko nori tas tą perka ir su tuo draugauja kurį laiką. Automobilis pats nebrangus 5000-8000 Lt Kaina krenta su kiekvienu pastebėtu defektu. :) Eksploatacija pigi jeigu nereikia variklio aptranauti, o va palyginus su ECOTEC varikliais astru tai ISUZU dalys variklio 2-3 kartus brangesnės. Bet dėl to nepergyvenkit, atsipirks tai per degalų sanaudas. Sėkmės šoferiams ;)

Patarimai perkančiajam

Prieš pirkdami astrą g pasidomėkite apie kiekvieno variklio modelio "+" ir "-".

Rekomenduojami video